اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روایت پویش‌هایی که زندانی آزاد می‌کند/ سرپرستان ۳۹ خانواده از بند رهایی یافتند

رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۳۹ نفر از زندانیان جرائم مالی در ماه ربیع‌الاول به همت خیران ستاد دیه این استان خبر داد.

روایت پویش‌هایی که زندانی آزاد می‌کند/ سرپرستان ۳۹ خانواده از بند رهایی یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از آزادی ۲۵ نفر از زندانیان جرائم مالی در ماه ربیع‌الاول، ماه رحمت و مهربانی به همت خیران ستاد دیه استان سمنان خبر داد.

او عنوان کرد: به همت ستاد دیه استان سمنان از ابتدای ماه مبارک ربیع‌الاول، پویش «ربیع‌الرحمه» با تمسک به نام خاتم‌الانبیا (ص) در بستر فضای مجازی ویژه آزادی زندانیان استان سمنان برگزار شد.

عضو ستاد دیه استان سمنان تصریح کرد: خیران ارجمند همچون سنوات گذشته که با مساعدت‌های مالی خویش زمینه آزادی زندانیان استان سمنان را فراهم می‌آوردند، با مشارکت در این پویش از ابتدای ماه ربیع‌الاول تا میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با استقبال ستودنی، زمینه آزادی ۲۵ زندانی را مهیا کردند.

عبداللهی افزود: خیران با پرداخت سه میلیارد ریال زمینه بازگشت ۲۵ نفر از اعضا و سرپرستان خانوارهای زندانیان را فراهم کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه کمک‌های خیران در پویش‌های «کشتی نجات» ویژه ماه محرم و «ربیع‌الرحمهٔ» در ماه ربیع‌الاول منجر به آزادی ۳۹ زندانی شده است، گفت: با حمایت‌های خیران، شادمانی به خانواده‌های زندانیان بازمی‌گردد و امید است خیران گرامی، مساعدت‌های مالی خویش را همچنان برای آزادی زندانیان زیرپوشش این ستاد ادامه دهند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول