اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افزایش مبتلایان به کرونا در گلستان/ منطقه قرمز و نارنجی در گلستان نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در گلستان روز‌های اخیر روند افزایشی پیدا کرده و از دیروز تا امروز هشت بیمار دیگر در مراکز درمانی بستری شدند.

افزایش مبتلایان به کرونا در گلستان/ منطقه قرمز و نارنجی در گلستان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۴۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند و ۱۶ نفر از آنان با دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: روند افزایشی مبتلایان در روز‌های اخیر از ورود موج ششم به استان خبر می‌دهد که ضروری است پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

 فاضل واکسیناسیون همگانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تنها راه پیشگیری از ابتلا دانست و افزود: تاکنون یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۲۱ نفر در استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و نوبت دوم واکسن هم به ۶۱۷ هزار و ۱۹۱ گلستانی تزریق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌های کشور، در گلستان منطقه قرمز و نارنجی نداریم و هم اکنون شهرستان‌های آزادشهر، آققلا، ترکمن، گمیشان، رامیان و کردکوی در وضعیت آبی و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول