اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کارنامه سه ماهه دولت| آغاز حرکت‌های نوید بخش در حوزه مسکن و اقتصاد

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه شاهد شروع حرکت خوبی در بخش‌های مختلف توسط دولت هستیم، گفت: ما شاهد اقدام خوب دولت در بحث واکسیناسیون در بحث کرونا بودیم و دولت باید در حوزه اقتصاد هم عملکردی چون واکسیناسیون داشته باشد.

کارنامه سه ماهه دولت| آغاز حرکت‌های نوید بخش در حوزه مسکن و اقتصاد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گذشت 90 روز از عمر دولت سیزدهم گفت: ما شاهد شروع حرکت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از حوزه دولت سیزدهم هستیم و امیدواریم این حرکت‌ها که آغاز شده به نتایج خوبی منتهی شود.

وی افزود: بیشتر تلاش و تمرکز دولت باید بر مسائل اقتصادی باشد تا ما شاهد شرایط بهتری در وضعیت معیشت و اشتغال مردم باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در حوزه مسکن نیز شاهد حرکت خوبی هستیم اما اینکه این حرکت‌ها چه نتایجی را در پی داشته باشد، باید منتظر بود و البته دولت هم باید تمرکز زیادی بر این حوزه داشته باشد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اقدام دولت در بحث تامین و تزریق واکسن کرونا و واکسیناسیون در این حوزه حرکت خوبی بود و دولت در سایر حوزه‌های دیگر از جمله اقتصاد نیز همانند بخش تامین واکسن کرونا عمل کند.

وی در پایان گفت: هنوز قضاوت در مورد عملکرد دولت زود است اما همان طور که گفتم حرکت خوبی در بخش‌های مختلف آغاز شده و به نتیجه رسیدن آنها مستلزم کار جهادی و اقدام مجدانه است که ان‌شاءالله شاهد این مسأله خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول