اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گزارش هاآرتص؛ طراحی جدید صهیونیست‌ها علیه ایران

روزنامه‌های چاپ فلسطین اشغالی به صورت غیرمستقیم به دست داشتن تل‌آویو در حمله سایبری دیروز به ایران اشاره و در ادامه فاش کردند، این رژیم راهبرد جدیدی در قبال ایران تعریف کرده‌ که در هسته آن ملت ایران قرار دارد.

گزارش هاآرتص؛ طراحی جدید صهیونیست‌ها علیه ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سه‌شنبه (دیروز) ارائه سوخت در برخی جایگاه‌های سوخت ایران دچار مشکل شد و پس از آن مرکز ملی فضای مجازی خبر از حمله سایبری به نقل از مرکز فتا داد.

در همین ارتباط «جاناتان لیس» (Jonathan Liss) خبرنگار سیاسی روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز (چهارشنبه) در یادداشتی مدعی شد، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی راهبرد جدیدی در قبال ایران تعریف و اتخاذ کرده‌اند که در هسته آن ملت ایران یا دستکم جامعه تحصیلکرده شهری قرار دارد.

در ادامه این گزارش که بخشی از آن در سایت عرب 48 به عربی ترجمه شده، آمده ایران این گروه را قشری می‌داند که آسیب‌‍‌پذیرتر است و «هدف گرفتن این گروه که ضربه زدن به کیفیت زندگی‌اش دشوار است فشار زیادی را بر نظام ایران وارد می‌کند».

هاآرتص افزود: «حتی اگر اسرائیل هم در پشت پرده حمله سایبری دیروز به ایران نباشد –حمله‌ای که به رانندگان بیگناه در طول روز آسیب زد- اما این حمله با راهبرد جدید دستگاه‌های امنیتی اسرائیل مطابق است».

یک منبع سیاسی صهیونیست به این روزنامه گفت، تل‌آویو تصمیم گرفته از ویژگی نازپروردگی «طیف وسیعی از ملت ایران در چارچوب تلاش‌هایش برای به فرسایش کشاندن نظام ایران و منصرف کردن آن از تلاش برای تولید سلاح هسته‌ای» بهره ببرد.

این منبع مدعی شد: «این گروه هدف زمانی که حس می‌کند زندگی‌اش در معرض تهدید است، از بیان مواضع خود یا اعتراض به شیوه‌های مختلف یا ابراز نارضایتی نمی‌ترسد».

در ادامه این گزارش آمده، اسرائیل نتیجه گرفته که می‌تواند از این رفتار برای تأثیر بر ایران در موضوع هسته‌ای استفاده کند.

اشاره تحلیلگر نظامی صهیونیستی به دست داشتن تل‌آویو در حمله سایبری دیروز

در همین راستا «یوسی یهوشواع» تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز در اظهاراتی به صورت غیرمستقیم به حضور رژیم صهیونیستی در پشت‌پرده حمله سایبری دیروز به پمپ‌بنزین‌های ایران اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد مسوولان این حمله سایبری قصد ندارند تنها به حملات هوایی به سوریه و دیگر کشورها علیه اهداف ایرانی اکتفا کنند و اساسا منتظر نمی‌مانند تا آمریکایی‌ها به توافقاتی درباره پرونده هسته‌ای برسند، آن‌هم در زمانی که ایران برای تعمیق نفوذ خود در عراق و سوریه تلاش می‌کند.»

اشاره این تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی به حملات گاه و بیگاه رژیم صهیونیستی به برخی مواضع در سوریه است.

صبح امروز یک شبکه صهیونیستی در گزارشی درباره بروز مشکل در ارائه سوخت در جایگاه‌های سوخت ایران مدعی شد، هکرها حرفه‌ای بوده‌اند و احتمالا یک کشور در پشت‌پرده این امر است.  (جزئیات بیشتر)

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از حمله سایبری به این رژیم خبر داد و نوشت، گروهی که خودی را «عصای موسی» (Moses Staff) نامیده، فایلی را منتشر کرده که شامل مشخصات کامل نیروهای گردان رزمی ارتش رژیم صهیونیستی است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول