اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اکبرپور: در بازی دوم همراه ماشین‌سازی نبودم/پاسخگو نیستند و با این شرایط من لطمه می‌خورم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: آن‌هایی که باید، پاسخگو نیستند و با این شرایط کسی که لطمه می‌خورد من هستم.

اکبرپور: در بازی دوم همراه ماشین‌سازی نبودم/پاسخگو نیستند و با این شرایط من لطمه می‌خورم

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط حال حاضر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: به علت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی، قرارداد بازیکنان ثبت نشده و شرایط خوبی نداریم. مالک باشگاه اعلام کرده پنجره تا فردا باز می شود و امیدواریم قولی که داده شده عملی شود.

سرمربی تیم ماشین سازی با اشاره به اینکه در دو بازی اول لیگ دسته اول با بازیکنان پایه باشگاه به مصاف حریفان رفته، گفت: در دوبازی اول با بازیکنان امید و جوانان بازی کردیم. برای بازی اول تا لحظات آخر پیش از شروع مسابقه امیدوار بودیم که پنجره باز شود و بتوانیم از بازیکنان جذب شده استفاده کنیم. همه آن‌ها آماده بودند که به زمین بروند اما این اتفاق نیفتاد. مجبور شدم طی تماس تلفنی بگویم بازیکنان جوانان و امید بیایند. حدود هشت بازیکن آمدند و توانستیم بازی کنیم. برای بازی دوم هم خودم همراه تیم نرفتم و مربی امیدها همراهشان بود.

اکبرپور تصریح کرد: طبق اعلام مدیریت باشگاه فردا پنجره باز می‌شود و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. من مهلتی ندادم اما اگر پنجره باز نشود شرایط خیلی بد می‌شود. شرکت در مسابقات با بازیکنان پایه جای نگرانی دارد چون ممکن است این شکست‌ها ادامه دار شود. الان در دو بازی دو باخت داشتیم و 6گل خورده‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است در صورت باز نشدن پنجره از ماشین سازی جدا شود، گفت: باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود. آیا می‌خواهند تا آخر فصل با همین نفرات امید و جوانان به میدان برویم؟ وضعیت قراردادها چگونه می‌شود؟ هنوز تعهدات مالی عملی نشده و وضعیت بازیکنان جدید مشخص نیست. امیدوارم پنجره ما باز شود. با هزار امید و آرزو تیمی را بستیم که به گواه همه مدعی صعود به لیگ برتر بود اما باز نشدن پنجره ما را دچار مشکل کرده است. ادامه این شرایط باعث آبروریزی خواهد شد. ضمن اینکه باز نشدن پنجره به تیم‌های پایه هم ضربه می‌زند. این بازیکنان توان حضور در کل یک فصل لیگ یک را ندارند. حدود 17 بازیکن داریم که در طول فصل مشکلات و مسائلی مانند مصدومیت برای آن‌ها ممکن است به وجود بیاید.

اکبرپور در مورد اینکه بخشی از مشکلات ماشین سازی به پرداخت نشدن بدهی های مالک قبلی مربوط می‌‌شود، اظهار داشت: من نمی‌دانم چه کسی مقصر است و چه کسی کوتاهی کرده، همه چیز باید شفاف به اطلاع مردم و هواداران برسد و یقه مقصر اصلی را بگیرند. هوادار ما چندماه در نگرانی بسته بودن پنجره است. برای هواداران مهم این است که پنجره باز شود و تیم راه بیفتد. دنبال مقصر نیستند.

وی افزود: ما نیز همین انتظار را داریم. بازیکنان با هزار امید و آرزو ماندند یا به تیم آمدند. اگر پنجره باز نشود آن‌ها باید بیرون بمانند چون تیم‌های دیگر هم بسته شده‌اند. آن‌ها منتظرند که پنجره باز شود. این شرایط به کلیت باشگاه ضربه می‌زند و مالک باید کاری کند. با ادامه این روند ممکن است شرایطی به وجود بیاید که کاری از دست کسی ساخته نباشد.

سرمربی ماشین سازی تصریح کرد: از من می‌خواهند که صحبت کنم و شرایط تیم را بگویم. اگر پنجره باز نشود به زودی در یک کنفرانس خبری همه چیز را خواهم گفت. واقعیت این است که اگر صحبت کنم شاید به عده‌ای بر بخورد اما آن‌هایی که باید، پاسخگو نیستند و کسی که لطمه می‌خورد من هستم. این شرایط به آبروی فوبتالی ما ضربه می‌زند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول