اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شهر در دست وانت‌هاست!

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه موضوع وانت بار‌ها امروز به یک مشکل ترافیکی تبدیل شده و این مشکل یک موضوع بین بخشی است، گفت: این موضوع به یک آبروریزی تبدیل شده است.

شهر در دست وانت‌هاست!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندان و برخورد مناسب با دستفروشان به ساماندهی وانت بارها تاکید کردند.

وانت بار‌ها امروز به یک مشکل ترافیکی تبدیل شده است

روح الله رشیدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه سعی کردیم به صورت کلی مشکلات و مسائل مناطق مختلف را در کمیسیون بررسی کنیم، گفت: تمام پروژه‌ها و برنامه‌های موجود بررسی شده و امروز به دنبال راهکار برای تکمیل پروژه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه موضوع وانت بار‌ها امروز به یک مشکل ترافیکی تبدیل شده و این مشکل یک موضوع بین بخشی است، گفت: این موضوع به یک آبروریزی تبدیل شده است که باید با همکاری تمام بخش‌ها نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد.

گناه مردم چیست؟
فریدون بابایی اقدم دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز با انتقاد از طولانی شدن اجرای خیابان ۴۲ متری گفت: در دنیا به سمت پروژه‌هایی می‌روند که سرعت حمل ونقل را افزایش و زمان رفت و آمد را کاهش می دهد اما در ایران و در تبریز ما چندین سال است در اجرای این پروژه معطل مانده‌‌ایم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته حتی یک واحد در شهرداری تملک نشده که این کار درست نیست، گفت: نباید با بهانه مباحث مالی از اجرای پروژه ها غافل شد.

بابایی اقدم با بیان اینکه گناه مردمی که در این مناطق زندگی می‌کنند چیست که چندین سال است در این بلاتکلیفی گیر افتاده‌اند، گفت: باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم این پروژه و پروژه‌های مشابه را تکمیل کنیم.

ترفند‌هایی که برای سودجویی به کار برده می‌شود باید نمایان شود

رسول برگی رئیس شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه برای ساماندهی وانت بار ها باید کار گروهی تشکیل شود، گفت: تنها با شهرداری و نیروی انتظامی نمی‌توان این موضوع را ساماندهی کرد که باید تعزیرات، نیرو‌های امنیتی و راهور نیز پای کار باشند.

وی با بیان اینکه باید قبل از هر اقدامی نسبت به فرهنگ‌سازی اقدام شود، گفت: صدا و سیما باید نسبت به فرهنگ سازی اقدام کند و ترفند‌هایی که برای سودجویی به کار برده می‌شود را نمایان کند.

پیش‌بینی نداریم!

علیرضا‌ نوای باغبان نیز با تاکید بر همکاری تمام ارکان‌های مسئول برای ساماندهی وانت بارها گفت: لازم است تمام ارگان‌ها با همکاری یکدیگر نسبت به ساماندهی این موضوع اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باید قبل از اجرا پروژه های عمرانی منابع تامین بودجه آن به درستی پیش بینی شود، گفت: عمده مشکلاتی که امروز در سایه بودجه پیش می آید به دلیل عجله در اجرا و نبود پیش‌بینی مناسب است.

گفتنی است در این جلسه که با حضور معاونان خدمات و حمل ونقل شهرداری تبریز ، پلیس راهور تبریز و کارشناسان کمیسیون برگزار شد در خصوص ساماندهی وانت بار‌ها و تعیین و تکلیف پروژه مسیر گشایی ۴۲ متری تاکید شد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول