اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تلاش کردیم استاندار بومی برای گلستان انتخاب شود/ آیت‌الله‌ رئیسی دولت را با ۳۵۰ هزار میلیارد بدهی تحویل گرفت

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آقای رئیسی مدیریت کشور را با ۳۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبلی عهده‌دار شده و باید همگی با ایشان همکاری کنند.

تلاش کردیم استاندار بومی برای گلستان انتخاب شود/ آیت‌الله‌ رئیسی دولت را با ۳۵۰ هزار میلیارد بدهی تحویل گرفت

امان قلیچ شادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: دولت آقای رئیسی با ۳۵۰ هزار میلیارد تومان  از دولت روحانی مدیریت اجرایی کشور را عهده‌دار شده و همه ما باید برای رفع مشکلات موجود کشور با ایشان همکاری کنیم.

وی درباره انتخاب استاندار جدید تصریح کرد: در انتخاب استاندار، مجمع نمایندگان استان به دو گزینه بومی بودن و مدیریت اجرایی در سطح ملی اتفاق نظر داشته و در برابر گزینه‌های غیربومی که از سوی وزیر کشور معرفی شده بودند مقاومت کرده تا با انتخاب استاندار بومی و شایسته مدیریتی شاهد تحول عظیمی در استان باشیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تک‌تک گزینه‌های انتخابی در برابر مجمع نمایندگان رزومه کاری داده و راهکارهای عملی برای تحول استان ارائه دادند، در نهایت از بین چهار  نفر گزینه نهایی به نام‌های آقایان ملک‌شاهکوهی، زنگانه، میردار و عباسی آقای دکتر زنگانه با ۶ رای انتخاب شدند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی ۲۸ ساله فاضلاب شهری گنبدکاووس بیان کرد: اجرای فاضلاب شهری به عنوان آبروی وزارت نیرو بوده و با رایزنی‌های انجام شده با وزیر نیرو برای به سرانجام رسیدن این پروژه به زودی وزیر نیرو به گلستان و شهرستان گنبدکاووس سفر خواهد کرد.

شادمهر گفت: برای نخستین بار در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار و سال بعد ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا در سال ۱۴۰۱ شاهد اجرایی شدن پروژه فاضلاب شهری در گنبدکاووس باشیم.

وی عدم آسفالت کامل جاده ترانزیتی نفت را منوط به اجرایی شدن ماده ۲۳ دانست و افزود: این پروژه امسال در بودجه ۱۴۰۰ قرار گرفته و شرط تصویب آن اجرایی شدن ماده ۲۳ خواهد بود تا ردیف مستقل بودجه به این پروژه تعلق گرفته و ظرف مدت حدود‌چهار سال به اتمام برسد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با هدف رفع محرومیت به زودی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: با اعتبار ۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان گنبدکاووس کلنگ‌زنی می‌شود و در حال حاضر مقدمات دانشکده پزشکی با آموزشی شدن چهار بیمارستان دولتی این شهرستان در حال اجرا‌ بوده و این شهرستان به زودی شاهد فعالیت این دانشکده خواهد بود.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته ابراز کرد: متاسفانه این بیماری خسارت زیادی به حوزه بهداشت و درمان و کسب و کار مردم وارد کرده و هیچ خانواده نیست که عزیزی را‌ به خاطر این‌بیماری از دست نداده باشد، با کمک خیرین بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان بیمارستان‌های شهرستان به امکانات مورد نیاز تجهیز شدند.

شادمهر از احداث آکادمی بین‌المللی و حرفه‌ای فوتبال در گنبدکاووس خبر داد و گفت: در این آکادمی ضمن استعدادیابی کودکان و نوجوانان به این رشته، علاقمندان از ابتدایی تا دبیرستان آموزش‌های لازم برای حرفه‌ای شدن را آموخته تا بتوانیم بازیکنان فوتبال حرفه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی پرورش دهیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی پیشرفت گنبدکاووس را مبتنی بر قوی بودن و همدل بودن فرماندار، امام‌جمعه و نماینده مردم در‌ مجلس شورای اسلامی بیان کرد و افزود: گویش‌ها و وجود‌ اقوام مختلف در شهرستان علت عدم پیشرفت شهرستان نبوده بلکه تعدد اقوام و گویش یک فرصت و ضرورت است و باید برای پیشرفت شهرستان سه ضلع فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه باید قوی و همدل باشند.

وی مورد اینکه چرا شهر گنبدکاووس در طرح جهش ثبت‌نام مسکن ملی قرار ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو قطعه از اراضی شهرستان برای طرح ساخت مسکن ملی دیده شده و هنوز تغییر کاربری نشدند قرار شد ثبت‌نام تا مشخص شدن این اراضی و تغییر کاربری آن به تعویق بیفتد.

شادمهر کمبود آب در شهرستان گنبدکاووس را مهمترین عامل قطعی آب در تابستان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر مقدار آب مورد نیاز مصرف مردم شهرستان ۴۰۰ لیتر بر ثانیه است که تنها ۸۰ لیتر آن تامین می‌شود و برای جبران کمبود آب قرار است ۹  حلقه چاه عمیق و یک‌چاه فلمن احداث شود‌ که تاکنون سه حلقه چاه عمیق حفر شده است.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای آبرسانی‌ به‌ مناطق محروم مرزی شهرستان امسال ۷۰ میلیارد تومان و سال آینده ۱۴۲ میلیارد تومان‌ تخصیص خواهد یافت تا در سال ۱۴۰۳ تمامی مناطق مرزی شهرستان آبرسانی آب شرب انجام شود.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول