اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان چه گفت؟

وزیر کشور با اشاره به نگرانی مردم نسبت به قضییه بنزین گفت: دشمن برای آبان ماه برنامه ریزی کرده و این آغاز آن قلمداد می شود اما مردم با بصیرت و احساس امیدی که در آنها ایجاد شده، می بینند که رئیس جمهور می خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، وزیر کشور پیش از ظهر امروز در جریان سفر یک‌روزه خود به گیلان با نماینده ولی‌فقیه در گیلان دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در این دیدار با بیان اینکه خدمت به مردم باید مرود توجه مسؤولان قرار گیرد، اظهار کرد: خدمت در این دوره بسیار سخت است البته سختی کار برای نیروها و فرزندان انقلاب مشکل نیست و همه دغدغه مند هستند.

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به وجود برخی تلخی‌ها در دوره گذشته در کشور گفت: برخی‌ها پس از جنگ شرایطی به وجود نیاوردند که خانواده معظم شهدا و نیروهای وفادار به انقلاب رضایتمندی داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به استفاده از مدیران توانمند در گیلان بیان کرد: برخی مسائل موجب شده دلدادگان انقلاب اسلامی قدری آسیب ببینند لذا اگر از مدیران کارآمد و دلسوز در کشور و گیلان استفاده شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب همه به‌ویژه مسئولان دانست و افزود: هر جا از مقام معظم رهبری پیروی کردیم به موفقیت رسیدیم

فلاحتی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مسؤولان در تمامی مشکلات در کنار مردم باشند، تصریح کرد: حضور رئیس‌جمهور در پمپ‌بنزین برای پیگیری مشکلات مردم برای نسل معاصر سابقه نداشته زیرا قطعاً با کفش ورنی کاری از پیش نمی‌رود چون نظام اسلامی نیروهای جهادی می‌خواهد.

وی با انتقاد از برخی زدو بندهای سیاسی در گیلان بیان کرد: توده‌های مردم همه امور را فهمیده و انتظار کار جهادی از مسؤولان به دور از زدوبندهای سیاسی دارند به این منظور امیدواریم مسؤولان باورهای غلط را در میدان عمل تغییر دهند و در مردم امید ایجاد کنند.

وزیر کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های گیلان در عرصه‌های مختلف استفاده شود، اظهار کرد: امروز تمام ظرفیت‌ها باید برای خدمت به مردم باشد و این‌یک تکلیف واقعی و ضرورت زمان ما است.

احمد وحیدی با اشاره به نگرانی مردم نسبت به مسئله بنزین گفت: دشمن برای آبان ماه برنامه‌ریزی کرده و این آغاز آن قلمداد می‌شود اما مردم با بصیرت و احساس امیدی که در آن‌ها ایجادشده، می‌بینند که رئیس‌جمهور می‌خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.

وی با تأکید بر اعتماد مردم به عملکرد دولت جدید در کشور افزود: مسؤولان نشان دادند خود را وقف مردم کردند، زیرا برگرداندن احساس اعتماد به مردم سنگ بنای هر حرکتی در جامعه است بنابراین اگر مردم سرمایه‌های خود را به میدان آورند مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول