اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سرنوشت گواردیولا برای ژاوی تکرار می شود؟/کاپیتان اسطوره ای در راه بارسا+عکس

ژاوی هرناندز در شرایطی یکی از گزینه های اصلی هدایت بارسلونا از دید رسانه های اسپانیایی است، که در دوران بازیگری افتخارات فراوانی را بدست آورده است.

سرنوشت گواردیولا برای ژاوی تکرار می شود؟/کاپیتان اسطوره ای در راه بارسا+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته بارسلونا در مادرید میهمان رایووایکانو بود و با نتیجه یک بر صفر در شهر مادرید شکست خورد.

این بازی آخرین حضور رونالدو کومان بر روی نیمکت آبی اناری ها بود و در نهایت این سرمربی هلندی با حکم اخراج خود چند ساعت بعد از این دیدار روبرو شد.

پس از این اتفاق گمانه زنی برای جایگزینی کومان در بارسا توسط رسانه ها صورت گرفت و ژاوی هرناندز مانند چند سال گذشته باز هم در اولویت رسانه های اسپانیایی قرار گرفت.

سرمربی السد قطر که تجربه مربیگری خارج از لیگ ستارگان قطر و رقابت های آسیایی در کارنامه خود ندارد، در دوران نه چندان دور بازیگری اش در بارسا بسیار درخشان ظاهر می شد و یکی از ارکان پیشرفت تیم آن زمان پپ گواردیولا به شمار می رفت.

با ای حال باید دید در صورت حضور ژاوی در این مقطع زمانی که بارسا یکی از ضعیف ترین دوران خود را سپری می کند، می تواند کارساز باشد یا که خیر. آیا او می تواند راه گواردیولا را بپیماید یا سرنوشت دیگری در انتظار اسطوره بارسا خواهد بود.

به بهانه حضور احتمالی او در اردوگاه کاتالان عمکلرد او به تصویر کشیده شده است.

وی در دوران بازیگری در بارسلونا موفق به کسب 27 جام قهرمانی شد.

4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 8 جام قهرمانی لالیگا، 2 جام باشگاه های جهان و ... گوشه از افتخارات این ستاره اثرگذار و کاپیتان سابق بارسا است.

وی در مجموع 767 بازی برای بارسا انجام داد و 85 گل به ثمر رساند و 185 پاس گل هم مهیا کرد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول