اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آمریکا مرکز شرارت در جهان است/ابرقدرت شدن بدون تربیت دینی بی‌ارزش است

امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا مرکز شرارت و ارباب شرارت‌ها بوده و هر جا رفته به غیر از خونریزی و جنایت کاری نکرده لذا باید این رژیم استکباری به زمین کوبیده شود که آن روز اتفاق می‌افتد.

آمریکا مرکز شرارت در جهان است/ابرقدرت شدن بدون تربیت دینی بی‌ارزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهکیلویه و بویر احمد با اشاره به مناسبت‌های مختلف هفته اظهار کرد: روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را در پیش داریم که مصادف با شهادت شهید حسین فهمیده در سن ۱۳ سالگی و در سال ۵۹ در جبهه های نبرد حق علیه باطل است.

وی گفت: چقدر درک و شعور می خواهد که در سن ۱۳ سالگی انقلاب و شهادت را بفهمیم او می‌گوید امام هر چه اراده کند انجام خواهم داد سن پایین دارد اما فهم بزرگ و خداوند سعادت بزرگی به نام شهادت را نصیبش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج گفت: شهید در وصیت نامه خود می‌گوید به جبهه می روم تا به امام زمان خود لبیک گویم هدف من پیروزی اسلام و ترویج آن در جهان است و حضرت امام هم می‌فرماید رهبر ما طفل ۱۳ ساله است که با نارنجک زیر تانک دشمن می‌رود و شربت شهادت می‌نوشد و رهبری می فرماید نگه داشتن یاد شهید فهمیده از اصالت های دفاع مقدس است که این روز را به همه جوانان و نوجوانان تبریک می‌گوییم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: جوان‌ها سرمایه این کشور هستند که باید خوب تربیت شوند تربیت دینی سیاسی علمی و اجتماعی از ضروریات تربیت جوان و نوجوان است و اگر آنها را در این مسیر تربیت کردیم جامعه اسلامی به سوی خوشبختی و سعادت می رود.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: استقلال و عزتی که امروز داریم مرهون ایستادگی جوانان و نوجوانان قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس است فرزندان خود را خوب تربیت کنیم تا آینده درخشانی داشته باشند و سرمایه ارزشمندی برای کشور باشند امروز سرنوشت اسلام و انقلاب و آینده سرزمین به آنها وابسته است که باید درست تربیت شوند باید جوان و نوجوان در شان و منزلت مکتب تشیع تربیت کنیم.

وی بیان کرد: دشمن در تلاش است جوانان ما در مسیر تربیت اسلامی قرار نگیرند و در دام فساد و فحشا و اعتیاد بیفتد آن ها می‌دانند قدرت این کشور و ملت به همین است.

 حسینی ادامه داد: علم همیشه قدرت آفرین است وقتی کشور دانشمند و انسان عالم داشته باشد قطعاً قدرت خواهد داشت که یکی از راه های مقاومت در برابر دشمن رشد علمی سیاسی و دینی است بدون رشد دینی ابرقدرت شدن هم تاثیری ندارد چراکه باید به دنبال معنویت باشیم.

حسینی به ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام در سال ۵۸ روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها دائم در حال توطئه چینی هستند هیچ وقت بدون دسیسه علیه ملت نبودند لحظه لحظه دنبال ضربه زدن به ما هستند.

وی افزود: استکبارستیزی جزء هویت دینی و انقلابی این ملت در برابر دسیسه دشمنان مخصوصاً آمریکا جنایتکار است و آمریکا تاکنون خسارت‌های زیادی به این کشور وارد کرده دولت ما را با کودتا ساقط کرد صدام را یاری و هواپیمای مسافربری را ساقط و تحریم‌های کمرشکن علیه این ملت کرده است و به تروریست‌ها پناه داده و سردار پر افتخار ما را به شهادت رسانده؛ لذا آمریکا مرکز شرارت و ارباب شرارت‌ها بوده و هر جا رفته به غیر از خونریزی و جنایت کاری نکرده ؛لذا باید این رژیم استکباری به زمین کوبیده شود که آن روز اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول