اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکل ساخت تونل مترو در ایستگاه کهندژ برطرف شد

شهردار اصفهان گفت: بخشی از کار احداث مترو در خط دوم در ایستگاه کهندژ به عنوان ایستگاه انتهایی درون شهری، تعطیل شده بود که با حضور در ایستگاه، دستگاه «تی بی ام» خاموش، روشن و ادامه کار احداث تونل مترو آغاز شد.

مشکل ساخت تونل مترو در ایستگاه کهندژ برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری، علی قاسم‌زاده با اشاره به جریان پروژه‌های عمرانی در شهر اصفهان تصریح کرد: هم اکنون دو پروژه شاخص در سطح شهر داریم، یکی رینگ چهارم که می‌تواند ترافیک را از رینگ سوم کاهش دهد و رفت و آمد را در شهر تسهیل کند؛ در این پروژه هفته گذشته احداث کیلومتر ۲.۵ تا ۴ رینگ از مسیر کارخانه قند آغاز شد و به زودی شاهد اتصال این بخش از رینگ به مسیر طرح خواهیم بود.  

رفع دغدغه کارتن خوابی با راهکار تعامل بین دستگاهی

شهردار اصفهان ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های فعال و در حال احداث شهر، خط دوم مترو است که بخشی از کار در ایستگاه کهندژ که ایستگاه انتهایی درون شهری ماست، تعطیل شده بود که با حضور در ایستگاه، «تی بی ام» خاموش، روشن و ادامه کار احداث تونل مترو شروع شد؛ با این روند در آینده شاهد افتتاح خط دوم مترو در سطح شهر هستیم.

وی با بیان اینکه نگرانی‌هایی در مورد برخی نقاط محروم و آسیب‌های این مناطق را داریم، گفت: این غصه مشترک بین ما و مردم است و سعی داریم در تعامل بین دستگاهی بتوانیم این دغدغه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول