اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کارنامه 100 روزه دولت | عملکرد موفق دولت در واکسیناسیون عمومی و اقدام برای رفع مشکلات معیشتی

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: امیدوارم همان طور که دولت در اولویت اولش یعنی واکسیناسیون موفق بود، در انجام امور درباره اولویت دومش یعنی رفع مشکلات معیشتی مردم نیز موفق باشد.

کارنامه 100 روزه دولت | عملکرد موفق دولت در واکسیناسیون عمومی و اقدام برای رفع مشکلات معیشتی

الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در 100 روز گذشته، اظهار داشت: حرکت جهادی و حضور آقای رئیسی و همکارانش در میان مردم نشان‌دهنده یک شروع خوب کاری از سوی دولت سیزدهم است و امیدواریم که این حضورها به خروجی‌های خوبی منتهی شود.

وی افزود: هنوز برای قضاوت درباره عملکرد رئیس و اعضای دولت سیزدهم زود است اما شروع آنها برای انجام امور و رفع مشکلات شروع خوبی بوده و امیدواریم که در ادامه کار نیز همین روند با همین شتاب ادامه پیدا کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: اگرچه برای رفع مشکلات ما نیازمند تخصیص اعتبارات هستیم اما در بسیاری از موارد هم ما نیازمند رفع بروکراسی و پیچ و خم‌های اداری هستیم و هماهنگی بین دستگاه‌ها نیز یکی از الزامات برای رفع مشکلات و باز کردن گره‌هاست.

آزاد خاطرنشان کرد: آقای رئیسی گفته بود که اولویت اول دولت واکسیناسیون مردم در برابر کروناست و در مرحله دوم رفع مشکلات معیشتی مردم در دستورکار خواهد بود.

وی افزود: دولت آقای رئیسی در بحث واکسیناسیون موفق بود و امیدوارم که همان طور که در اولویت اول یعنی واکسیناسیون موفق بودند، در اولویت‌ دوم هم که رفع مشکلات معیشتی مردم است، موفق باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول