اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

با برنامه ریزی در راستای تقویت زنجیره تولید گام برداریم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید با برنامه ریزی و پیگیری در راستای تقویت زنجیره تولید، تامین و توزیع اقلام اساسی به نفع مردم استان گام برداریم.

با برنامه ریزی در راستای تقویت زنجیره تولید  گام برداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عصر امروز، هشتمین کار تنظیم بازار استان به ریاست حسین مدرس خیابانی استاندار و دبیری داود شهرکی رییس سازمان صمت استان برگزار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی و پیگری در جهت تقویت زنجیره تولید ،تامین و توزیع اقلام اساسی به نفع مردم استان  گام بر داریم.

حسین مدرس خیابانی ادامه داد: تقویت و تجهیز ناوگان حمل و نقل استان  و توسعه زیر ساخت ها در بندر چابهارو استقرار واحد های فراوری کمک  بسزایی در رونق اقتصادی استان و توزیع کالاهای اساسی می نماید.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیتهای مرزی استان در تامین کالاهای اساسی از جمله دام ، برنج، چای حرکت به سمت  خودکفایی در تولید مرغ ، تخم مرغ  و ایجاد کارخانه های تصویه روغن و شکر در استان ضروریست و باید زمینه ورود سرمایه گذار در بخشهای مختلف را ایجادکرد.

رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: به جهت تنظیم بازار اقلام  مورد نیاز مردم استان در مدت ۷ ماهه سال‌جاری ۲۵ هزار تن کالای اساسی با قیمت مصوب تامین و توزیع شده است.

داوود شهرکی ادامه داد: طی بازه ی زمانی اعلام شده کالاهای مورد نیاز مردم در سطح استان  از جمله ۵ هزار و ۶۰۷ تن برنج ، ۲۵۵ تن گوشت قرمز ، یک هزار و ۵۶۵ تن گوشت مرغ منجمد، پنج هزار و ۷۱۶ تن شکر ، یازده هزار و ۴۵۷ تن روغن و ۴۰۰ تن قند ، توزیع شده است.

شهرکی خاطرنشان کرد: دربحث تنظیم بازار استان از ظرفیتهای فروشگاه های زنجیره ای و‌مباشرین توانمند و موفق ، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و دستگاه های نظارتی ،قضایی ( در بخش نظارت بر تولید،تامین و توزیع ) استفاده می شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول