اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

در دربی پورتو طارمی و بیرانوند چه کردند؟+ فیلم

شب گذشته طارمی در دیدار مقابل بیرانوند نمایش خوبی داشت و توانست بازیسازی کند و از طرف دیگر دروازه‌بان کشورمان مهارهای خوبی به ثبت رساند.

در دربی پورتو طارمی و بیرانوند چه کردند؟+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دهم لیگ پرتغال، پورتو مقابل بواویشتا به برتری 4 بر یک رسید و طارمی توانست در حضور 70 دقیقه‌ای خود 2 پاس گل بدهد و نمایشی زیبا به ثبت رساند. 

از طرف دیگر اما،‌ بیرانوند حضور 90 دقیقه در ترکیب بواویشتا داشت و با وجود 7 سیو ولی 4 گل دریافت کرد تا شبی تلخ را تجربه کند.

هر 2 ستاره کشورمان نمره خوبی از رسانه‌ها گرفتند و با توجه به عملکردشان جزو بازیکنان برتر زمین بودند. طارمی با 2 پاس گل و ساخت 3 موقعیت بزرگ و طلایی برای پورتو ، نمره 8.1 را از سوی رسانه «سوفااسکور» گرفت و به یکی از بازیکنان برتر میدان لقب گرفت. مهاجم کشورمان یک گل نیز زد که در چون شرایط آفساید به ثمر رسیده بود، با ویدیوچک مردود اعلام شد.

طارمی در دیدار مقابل بواویشتا یک موقعیت بزرگ را از دست داد و تنها 2 شوت به سمت دروازه زد که هیچکدام در چارچوب نبودند. ستاره پورتو 16 پاس صحیح به یارانش ارسال کرد تا دقت پاس 84 درصد را به ثبت رساند. او 35 بار توپ را لمس کرد و در نبردهای هوایی کاملا موفق بود. 

مهاجم کشورمان طبق اطلاعات نقشه حرارتی بیشتر سعی داشت در میانه زمین و سمت چپ میدان بازی کند از سمت چپ به نفوذ تیمش کمک کند. او در بازی قبلی لیگ پرتغال مقابل توندلا که هت‌تریک نیز کرد، بیشتر از سمت چپ سعی داشت به محوطه جریمه نزدیک شود. 

اما بیرانوند با اینکه 4 گل دریافت کرد و توانست آمار خوبی به نمایش گذارد و 7 مهار در این مسابقه داشته باشد. دروازه‌بان کشورمان از سوی رسانه سوفااسکور نمره6.9 را گرفت و بهترین بازیکن بواویشتا شد. او 4 بار از درون محوطه جریمه شوت‌های بازیکنان پورتو را مهار کرد تا نشان دهد با اینکه دروازه‌اش باز شده ولی نمایش خوبی به ثبت رسانده است. 

مهارهای بیرانوند در این مسابقه را در زیر مشاهده کنید. 

 

 

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول