اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرویز هادی: وظیفه شهرداری تبریز استخدام قهرمانان جهان و آسیاست/ پیگیر حل مشکل استخدام سجاد هستم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: وظیفه شهرداری تبریز استخدام قهرمانان جهان و آسیا بوده و حمایت از قهرمانان جزو وظایف شهرداری‌هاست.

پرویز هادی:  وظیفه شهرداری تبریز استخدام قهرمانان جهان و آسیاست/ پیگیر حل مشکل استخدام سجاد هستم

پرویز هادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: به خوبی می‌دانم که سجاد پیرآیقرچمن برای هر مدال جهانی و آسیایی خود چقدر زحمت کشیده و این مدال‌ها با چه سختی و مشقتی به دست آمده است.

وی افزود: من قبل از حضورم در شورای اسلامی شهر تبریز هم پیگیر حل مشکل استخدامی سجاد بودم و زمانی که عضو کمیته حمایت از قهرمانان بودم، اقداماتی برای استخدام وی انجام داده و باید بگویم تمامی مراحل استخدام سجاد طی تاخیر در شروع کار وی به دلیل تغییر شهردار و پایان دوره قبل شورای اسلامی شهر بوده و در آینده نزدیک برای عقد قرارداد و شروع به کار سجاد از وی دعوت به عمل خواهد آمد.

پرویز هادی در مورد تاریخی شروع کار سجاد گفت: فردا در جلسه کمیسیون ورزش مسئله استخدام وی را پیگیری خواهم کرد و وظیفه شهرداری تبریز حمایت از قهرمانان بوده و من حتی زمانی که در تیم ملی کشتی بودم، از سجاد حمایت کرده و پیگیر استخدام وی بودم و قطعا به‌زودی وی کارش را در شهرداری تبریز آغاز می‌کند، تاریخ دقیقی نمی‌توانم بگویم، فقط بدانید سجاد امسال شروع به کار کرده و استخدام خواهد شد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول