اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۲۵ هزار واجد شرایط البرزی هنوز برای دریافت واکسن اقدام نکردند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با تأکید بر اینکه واکسن و ماسک در کنار هم ایمنی زایی قابل قبولی در برابر کرونا ایجاد می‌کنند، گفت: ۲۵ هزار واجد شرایط البرزی هنوز برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند.

۲۵ هزار واجد شرایط البرزی هنوز برای دریافت واکسن اقدام نکردند

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه عملیات احداث مرکز اورژانس در فردیس آغاز شد، گفت: همچنین در دیگر نقاط استان هفت پایگاه دیگر هم در حال احداث است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز در بخش دیگری با اشاره به اینکه موج جدید بیماری هنوز از راه نرسیده است، افزود: خوشبختانه استان مستعد آغاز موج جدید نیست آمار در کشورهم نشان می‌دهد موج جدید هنوز راه نرسیده است؛ آمار ابتلا در البرز همچنان روند کاهشی دارد.

این مقام مسؤول یادآور شد: البته در بعضی از استان‌ها روند کاهشی متوقف شده است اما البرز جزو این‌ها نیست، تأکید جدی داریم در کنار امر واکسیناسیون پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شود.

بابایی با بیان اینکه سال‌های گذشته در آبان ماه وارد پیک جدید بیماری می‌شدیم، تصریح کرد: متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشت کم شده است و شاهدیم تعداد زیادی از افراد ماسک نمی‌زنند؛ واکسن و ماسک در کنار هم ایمنی زایی خوبی در برابر بیماری خواهند داشت.

وی اضافه کرد: تا کنون ۲ میلیون و ۹۰۰ البرزی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند؛ در این راستا ۲۵ هزار واجد شرایط البرزی برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول