اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین روانشناس‌های ایران اینجا جمع شده‌اند!

در هر دهه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، زندگی ما انسان‌ها هم دستخوش تغییراتی خواهد شد.

بهترین روانشناس‌های ایران اینجا جمع شده‌اند!

ترافیک خیابان‌ها، آنلاین شدن اکثر کسب‌وکارها و از همه مهمتر مشغله کاری زیاد باعث شده تا بیشتر مردم خرید آنلاین و غیرحضوری را به خرید حضوری ترجیح دهند. به این ترتیب در وقت و زمان خود هم صرفه‌جویی کرده‌اند.
 البته ارائه خدمات آنلاین تنها محدود به کسب‌وکارهای خاص نیست، در حال حاضر کسب‌وکارهای حوزه پزشکی و درمانی هم به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند، چرا که ممکن است افراد در طول روز  علائمی را در  بدن خود احساس کنند که نیاز به مشورت با پزشک داشته باشد؛ برای مثال تصور کنید در خانه نشسته‌اید و احساس می‌کنید تب دارید! از طرفی؛ حفظ تندرستی و سلامت بدن نیز از نکات مهمی است همواره باید به آن توجه داشته باشیم. اینجاست که خدمات وب‌سایت‌های پزشکی به کمک‌تان خواهد آمد. یکی از بهترین کسب‌وکارهای  ارائه‌دهنده این خدمات وب‌سایت پزشک خوب است. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات و امکانات این پلتفرم پزشکی بیشتر آشنا شوید.


آشنایی با پزشک خوب؛ بهترین پلتفرم خدمات پزشکی

پزشک خوب یکی از کسب‌و‌کارهای موفق در زمینه ارائه خدمات پزشکی در کشور است که در حال حاضر  222 شهر ایران را تحت پوشش خود قرار داده است. از امکانات و خدماتی که در پزشک خوب ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره و روانشناسی (مشاوره فردی، کودک، سکس‌تراپیست، تحصیلی، ازدواج و...)
روانپزشک (متخصص اعصاب و روان، کودکان و...)
متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (فوق‌تخصص الکترومیوگرافی، فلوشیب صرع، فلوشیپ ام اس و..)
متخصص توانبخشی (کاردرمانگر، گفتاردرمانگر، نوروتراپی، فیزیوتراپیست و...)

در حال حاضر حدود 45 هزار متخصص در حوزه‌های مختلف پزشکی در بانک اطلاعاتی پزشک خوب وجود دارد. این آمار حاکی از کیفیت بالای خدمات ارائه شده به پزشکان و مراجعه‌کنندگان است. در پزشک خوب می‌توانید به راحتی و به صورت کاملا رایگان پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و در زمانی که مشخص می‌کنید درباره مشکل‌تان با او صحبت کنید.  

درواقع ماموریت پزشک خوب آسان‌سازی دسترسی به اطلاعات و خدمات پزشکی و سلامت، و کمک به متخصصان سلامت برای فعالیت حرفه‌ای بهتر است. در پزشک خوب می‌توانید به صورت رایگان دکتر یا تخصص مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از مشاهده اطلاعات تکمیلی و وقت‌های در دسترس، زمان مراجعه خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. علاوه بر آن پزشکان، روانشناسان و سایر متخصصان حوزه سلامت می‌توانند ضمن معرفی کامل خود در فضای اینترنت به روشی بسیار مفید و کارآمد، اطلاعات و زمان حضور مراجعین خود را به صورت آنلاین مدیریت نمایید.

برای شروع فرآیند رزرو می‌توانید با کلیک روی نام پزشک(قسمت مشاهده) اطلاعات اولیه‌ای مثل زمان نوبت‌دهی حضوری و نوبت‌دهی آنلاین، اطلاعاتی در رابطه با معرفی پزشک، سوابق حرفه‌ای و تحصیلی پزشک، خدمات ارائه‌دهنده، پوشش بیمه‌های مختلف و.... را ببینید. سپس برای نوبت‌دهی آنلاین تنها کافیست روی گزینه نوبت آنلاین کلیک کنید و بر اساس روزها و ساعات خالی که وجود دارد، زمان مورد نظر خود را مشخص کنید. با استفاده از این پلتفرم هم در هزینه و هم در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد مخصوصا در این دوران که حضور در بیمارستان‌ها و مطب‌ها برای دریافت نوبت بسیار زمان‌بر است که همین موضوع گاها باعث می‌شود شخص این کار را به روزهای آینده موکول کند و نهایتا آن را فراموش کند. 
مزایای استفاده از پزشک خوب

 

امکان مقایسه متخصصین و پزشکان در زمینه‌های مختلف پزشکی
دسترسی به جامع‌ترین بانک اطلاعاتی پزشکان
جست‌وجوی پزشک مورد نظرتان با توجه به تخصص و شهر محل سکونت
حفظ ارتباط درست بین مراجعه‌کننده و پزشک
امکان پرسش و پاسخ رایگان با پزشک در بخش بلاگ
رزرو آنلاین پزشک
عدم وجود محدودیت مکانی و زمانی برای رزرو و استفاده از خدمات

 

پلتفرم پزشک خوب حاصل تلاش و همکاری تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف است که با آگاهی و نیازسنجی که انجام دادند پزشک خوب را به این مرحله رسانده‌اند. یکی از اهداف پزشک خوب، دسترسی راحت و آسان به اطلاعات پزشکی و سلامت برای مراجعین است که این هدف تا امروز به بهترین شکل ممکن اجرا شده است.

وب‌سایت پزشک خوب دارای بازدید ماهانه بیش از  3.5 میلیون نفر است که نشان‌دهنده محبوبیت این پلتفرم است که به شما این امکان را می‌دهد که با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

راه ارتباط با پزشک خوب

وب سایت پزشک خوب: pezeshkekhoob.com

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول