اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مردمداری و بصیرت از ویژگی‌های شهید جلیلوند بود

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: شجاعت، مردمداری و بصیرت از ویژگی‌های شهید جلیلوند و از جنس فرماندهان دفاع مقدس بود که افتخارات زیادی در ارتش از خود به ماندگار گذاشت.

مردمداری و بصیرت از ویژگی‌های شهید جلیلوند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد صادقیان بعد از ظهر امروز در آیین اولین سالگرد شهادت امیر قاسم جلیلوند اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی تربیت‌یافتگان مکتب اهل‌بیت(ع) هستند که با تأسی از آنها در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی مجاهدت نمودند و ماندگار شدند و شهید جلیلوند یکی از فرماندهان پیشتاز در عرصه ایثار و شهادت بود که حیات با برکت خود را در راه دفاع از اسلام و نظام اسلامی صرف نمود.

وی افزود: شجاعت، مردم‌داری و بصیرت از ویژگی‌های شهید جلیلوند بود و امیر جلیلوند از جنس فرماندهان دفاع مقدس بود که افتخارات زیادی در ارتش از خود به ماندگار گذاشت.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بیان کرد: ویژگی‌های برجسته شهید جلیلوند موجب شده یاد و خاطر این فرمانده عزیز و انقلابی در بین مردم استان مرکزی، مردم تاکستان و ارتشیان غیور ماندگار باشد و ملت ایران به وجود چنین انسان‌هایی همواره افتخار می‌کنند.

صادقیان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی با رویکرد ولایی، مردمی و مکتبی با تکیه بر هدایت‌های مقام معظم رهبری و دانش روز دنیا در صحنه‌های مختلف دفاع از استقلال، امنیت کشور و خدمت به مردم نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک وظیفه و رسالت مهم محسوب می‌شود که باید با مشارکت مردم رقم بخورد و همان‌گونه که دفاع مقدس مردمی بود امروز ترویج شاخصه‌های دفاع مقدس باید با مشارکت همگانی مردم باشد.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: پیشرفت‌ها و اقتدار امروز ایران اسلامی برگرفته از مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی شهدای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است و ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر فرهنگ ما می‌توانیم و تعالیم اسلامی و انقلابی در راستای پیشرفت همه‌جانبه نقش‌آفرینی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: شهید جلیلوند یکی از فرماندهان انقلابی و ارزشی استان مرکزی بود و علاوه بر اینکه روحیه ایثار و شهادت در رفتار او موج می‌زد اهتمام زیادی به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و خصوصاً در بین افسران کادر و وظیفه داشت.

غلامرضا کریمی بیان کرد: شهید جلیلوند سرباز صدیق ولایت بود که در حیات بابرکت خود تلاش‌های زیادی برای دفاع از استقلال و امنیت ایران اسلامی انجام داد.

وی افزود: امیر جلیلوند نمونه یک فرمانده انقلابی و مجاهد بود و خدمت صادقانه به مردم را افتخاری بزرگ می‌دانست و لذا در راه خدمت به مردم در مسیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان عزیز خود را از دست داد و این فرمانده عزیز تا آخرین لحظه حیاتش خدمتگزار مردم بود و برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: بسیج نیروهای تحت امر برای خدمت به مردم در امر مقابله با بیماری منحوس کرونا از ویژگی‌های برجسته شهید جلیلوند در ایام مسئولیت در استان مرکزی بود که با مدیریت قوی ایشان خدمات مؤثری به مردم استان ارائه شد.

کریمی خاطرنشان کرد: شهید جلیلوند نسبت به گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و خصوصاً شهدای ارتش همواره دغدغه‌مند بود و برای سرکشی به خانواده معظم شهدا همواره پیش‌قدم می‌شد.

وی اضافه کرد: شهید جلیلوند تربیت شده مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی بود و امروز یک الگوی قابل استفاده است که در راستای معرفی سیره و شخصیت این شهید عزیز در طی یک سال گذشته در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی اقدامات قابل توجهی انجام شده که البته باید ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول