اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بزرگ‌ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در شهرستان آبیک احیا می‌شود

فرماندار آبیک از بررسی وضعیت بزرگ‌ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در این شهرستان و تلاش برای احیای آن پس از 10 سال خبر داد.

بزرگ‌ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در شهرستان آبیک احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک اظهار کرد: روزگذشته جلسه‌ای به ریاست هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون اعتباری بانک ملت و مدیران مجموعه طیور برکت دو در محل دفتر استاندار به منظور بررسی مسائل، مشکلات و با هدف احیای شرکت طیور برکت برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: مجموعۀ طیور برکت ۲ در جاده کمال آباد به قشلاق واقع شده است و بزرگ‌ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور مستقر در آبیک بوده که حدوداً ۱۰ سال است راکد بوده و فاقد فعالیت است.

وی افزود: با طرح موضوع، پیگیری‌ها و رایزنی با بانک ملت مقرر گردید موضوع، راه اندازی مجدد این واحد در ستاد تسهیل استان مطرح و با رفع موانع  این واحد مجدد به چرخه تولید بازگردد.

فرماندار آبیک ادامه داد: طی هفتۀ آینده استاندار قزوین از مجموعۀ واحد‌های طیور برکت که متعلق به گروه صنعتی صفری است و واحد مذکور در راستای بررسی وضعیت و حل و فصل موضوعات بازدید به‌عمل خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت طیور برکت ۲ بزرگترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در بخش بشاریات شهرستان آبیک واقع شده است که از حدود 10 سال پیش، به دلایل گوناگون دچار مشکل شده و به صورت راکد درآمده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول