اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتقاد چمران از اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه/ترافیک سنگین قبل از اجرای طرح

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت شبانه ترافیک سنگینی را در پایتخت قبل از اجرای این طرح به همراه دارد، گفت: به نظر من این طرح کارایی و تأثیر لازم را به همراه نداشته است.

انتقاد چمران از اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه/ترافیک سنگین قبل از اجرای طرح

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ممنوعیت طرح تردد شبانه اظهار داشت: در مورد این موضوع باید کار تخصصی انجام گیرد از ظاهر قضیه که مشخص است اجرای این طرح تأثیر چندانی در کاستن آمار مربوط به مبتلایان و متوفیان کرونا نداشته است.

وی افزود: عموماً هم بیان شده که این طرح تأثیرگذار نبوده البته اکنون برای لغو یا ادامه اجرای آن باید کار کارشناسی انجام گیرد و نظرات در این زمینه تجمیع شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه تصمیم شورای شهر نبوده و ستاد مقابله با کرونا قبلاً تصمیم گرفته که ترددهای شب‌ها را محدود کند تا رفت و آمدها کمتر شود.

چمران گفت: در حال حاضر اجرای این طرح بار ترافیکی شدیدی برای قبل از اجرای ممنوعیت تردد به همراه داشته و ترافیک متراکم و سنگینی را در سطح تهران شاهد هستیم.

وی گفت: لغو طرح ممنوعیت شبانه دست شورای شهر نیست ولی نظر من لغو این طرح است که معاونت حمل و نقل و ترافیک و شورای عالی ترافیک در واقع با ستاد ملی کرونا می‌توانند تصمیمات لازم را در این زمینه اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول