اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

وصول بیش از 2 هزار میلیارد ریال معوقات بانکی در خراسان‌شمالی

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک خراسان شمالی گفت: به‌منظور وصول مطالبات معوقه و دفاع از حقوق بیت‌المال مبلغی بالغ‌بر 223 میلیارد تومان مطالبات بانک‌ها در شش ماه سال جاری توسط دوایر اجرای ثبت وصول گردید.

وصول بیش از 2 هزار میلیارد ریال معوقات بانکی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد‌، عصر امروز امید خیرخواه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله بافساد، اجرای طرح جامع کاداستر (حدنگاری) کشور، اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الجرا ازجمله فعالیت‌های مهم اداره کل ثبت‌اسنادواملاک استان درراستای سیاست‌های ابلاغی و وظایف ذاتی در شش‌ماهه دوم سال است.

وی با اشاره به لزوم توسعه ثبت و سند رسمی در سیاست‌های کلان کشور گفت: یکی از محور‌های اصلی مورد تأکید ریاست عالی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور توجه به فعال‌سازی ظرفیت ادارات اجرای اسناد رسمی برای کمک به دستگاه قضایی و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مردم هست و درراستای اقدامات جهادی و سیاست‌های ابلاغی سازمان متبوع عزم جدی این اداره کل نیز بر این امر قرار دارد تا با بهره‌گیری از توان نیروهای اجرا و حمایت‌های مادی و معنوی از کارکنان هرچه زودتر تمامی پرونده‌های موجودازسنوات گذشته و تشکیلی سال جاری در اجرا مختومه شوند.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان بابیان اینکه همکاران اداره و شعبات اجرا در تحقق اهداف سازمان تلاش خود را به موضوع مختومه نمودن پرونده‌های اجرا معطوف کرده‌اند، تصریح کرد: در شش‌ماهه سال ۱۴۰۰ تعداد ۲ هزار ۸۶۰پرونده اجرایی در سطح استان تشکیل و ۴هزار و ۸۴۹ پرونده اجرایی اعم از پرونده‌های سال جاری و سنوات گذشته در سال مختومه شده است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲۷ درصدی داشته است.

وی در ادامه گفت: در مطالبات وصولی بانک‌ها طی مقایسه به‌عمل‌آمده با وصول بیش از ۲۲۳ میلیارد تومان در شش‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۷۱ درصدی را شاهد بوده‌ایم و رتبه پنجم کشوری در این شاخص نصیب استان خراسان‌شمالی شده است.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول