اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پایان عربده‌کشی و قدرت‌نمایی اراذل/ عوامل تخریب خودروها دستگیر شدند

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری اراذل و اوباشی خبر داد که در پی عربده‌کشی و قدرت نمایی ۶ دستگاه خودروی شهروندان را تخریب کرده بودند.

پایان عربده‌کشی و قدرت‌نمایی اراذل/ عوامل تخریب خودروها دستگیر شدند

سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری عاملان تخریب 6 دستگاه خودروی شهروندان خبر داد.

سرهنگ محمدی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اواخر هفته گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز 110 مبنی بر عربده کشی و فحاشی و تخریب 6 دستگاه خودرو توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شده و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد 3 شرور طی اختلاف شخصی با یکی از اهالی محل ضمن عربده کشی و قدرت نمایی شیشه های شش دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با اخذ دستورات قضائی وطی یک اقدام ضربتی صبح روز هشتم آبان تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت 2 نفر از عاملان اصلی را در مخفیگاهشان در حوالی اتوبان محلاتی دستگیر کرده و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل کردند.

سرهنگ محمدی به معرفی این افراد شرور به دادسرا اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول