اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آخرین جزئیات بارش برف و باران و افزایش سرما در شهرهای مختلف

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در سواحل شمالی، شمال غرب و شمال شرق کشور و روزهای پنج‌شنبه تا شنبه پیش‌ِ رو در دامنه جنوبی البرز، غرب، مرکز و شرق کشور دما بین ۶ تا ۱۱ درجه کاهش می‌یابد.

آخرین جزئیات بارش برف و باران و افزایش سرما در شهرهای مختلف

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره‌ آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: در دو روز آینده افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد، در ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، همچنین برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه 12 آبان با گذر امواج تراز میانی جو در شمال غرب و غرب کشور، همچنین استان‌های تهران، البرز و قزوین و اصفهان و ارتفاعات خوزستان ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: با شمالی شدن جریانات روی خزر چهارشنبه بارش در سواحل خزر و خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی آغاز می‌شود و پنج‌شنبه بارش در این مناطق افزایش می‌یابد و گستره بارش‌ها چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب سمنان، غرب یزد و اصفهان را نیز در بر می‌گیرد.

اصغری گفت: روز جمعه 14 آبان از میزان بارش‌ها در شمال غرب و غرب کاهش می‌یابد و در مناطقی از جنوب غرب، جنوب، مرکز و شرق کشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در سواحل شمالی، شمال غرب و شمال شرق کشور و روزهای پنج‌شنبه تا شنبه پیش‌رو در دامنه جنوبی البرز، غرب، مرکز و شرق کشور دما بین 6 تا 11 درجه کاهش می‌یابد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی عنوان کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی نیمه ابری با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 24 و 15 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول