اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتقادات مدیرعامل تیم شیرازی از وضعیت فوتبال ساحلی؛ چرا فدراسیون به این کمیته ورود نمی کند؟

مدیر عامل باشگاه ساولان گستر شیراز نسبت به وضعیت کمیته فوتبال ساحلی گلایه های زیادی را مطرح کرد.

انتقادات مدیرعامل تیم شیرازی از وضعیت فوتبال ساحلی؛ چرا فدراسیون به این کمیته ورود نمی کند؟

لطیف علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط  و مشکلات این روزهای کمیته فوتبال ساحلی اظهار داشت: بعد از رفتن خانم پریا شهریاری از ریاست کمیته فوتبال ساحلی و با ورود امیرحسین محتشم در این چند ماهه تغییراتی اساسی را شاهد نبودیم و به جرأت می‌توان گفت به جای پیشرفت متأسفانه پسرفت داشتیم. 

وی افزود: محتشم به دلیل چند شغله بودن باید از سمت ریاست هیأت فوتبال بوشهر استعفا کند و جای خود را به فرد دیگری بدهد. برایم جای تعجب است که چطور فردی مثل محتشم را مسئول کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون می‌کنند در صورتی که وی هیچ سابقه‌ای در ساحلی نداشته و فقط ریاست هیأت فوتبال یک استان را برعهده داشته است. به نظر می رسد با توجه به شرایط شغلی که دارد نمی رسد به امورات فوتبال ساحلی بپردازد.

مدیرعامل ساولان گستر شیراز  ادامه داد: من به عنوان یکی از افرادی که سال‌ها در فوتبال ساحلی کشور  فعالیت دارم از سازمان بازرسی و مراجع ذی‌ربط درخواست دارم به این موضوع ورود کنند. شاید رئیس هیأت فوتبال بودن و رییس کمیته ساحلی جزو مشاغل رسمی نباشند اما فشار کاری در اداره استاندارد کرج می ‌‌تواند به فوتبال ساحلی لطمه وارد کند.تنها کمیته‌ای هستیم که هنوز مسئول دپارتمان که کارهای اجرایی فوتبال ساحلی را انجام می‌دهد، نداریم.

علیزاده تصریح کرد: چرا فدراسیون از فردی با سابقه، تحصیلکرده و پیشکسوت در رأس دپارتمان ساحلی استفاده نمی‌کند؟ در حال حاضر کمیته فوتبال ساحلی جایی برای دوستان محتشم شده است. هیچکدام از دوستان وی حتی سابقه راه رفتن روی ماسه  را ندارند. مسئولان ذی‌ربط باید به این موضوعات رسیدگی کنند. در کادر مدیریتی تیم ملی هیچ فردی با سابقه نداریم و جای تأسف دارد. 

وی ادامه داد: محتشم تمام افرادی که در بوشهر فعالیت دارند را با خود به فدراسیون برده است.  رییس کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان بوشهر را در اتاق کمیته ساحلی نشانده و بدون هیچ سابقه ای مدیر رسانه تیم ملی کرده است و در مدت دو هفته به شروع مسابقات  جام بین قاره‌ای سرمربی پارس جنوبی بوشهر را به عنوان بدنساز به تیم ملی آورد. وی قصد دارد کمیته فوتبال ساحلی و تیم ملی کشور را فدای افراد خود در بوشهر کند. واقعاً جای تأسف دارد که چرا نباید فدراسیون سوابق این افراد را  مورد بررسی قرار دهد.

علیزاده خاطرنشان کرد: عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال بارها اعلام کرده که به دنبال توسعه فوتبال ساحلی در کشور است اما تا به امروز هیچ فردی که کوچک‌ترین رزمه‌ای در فوتبال ساحلی داشته باشد را به کار نگرفته‌اند. این واقعاً یک افتضاح مدیریتی است که در جام بین قاره‌ای هم شاهد بودیم که ملی پوشان کت و شلوار مناسب نداشتند که در مراسم رسمی برترین‌های دنیا (مراسم گالا) شرکت کنند.رئیس فدراسیون باید هرچه سریع‌تر به موضوعات فوتبال ساحلی ورود کرده و افراد خاک خورده این رشته را در این کمیته جایگزین افراد بدون سابقه  کند تا بتوانیم مسیر را در جهت توسعه فوتبال ساحلی هموار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول