اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بسیج دانش آموزی پرچم‌دار تربیت کننده دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بسیج دانش‌آموزی پرچم‌دار تربیت‌کننده دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است و دانش‌آموزان امروز با تأسی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی تمام‌قد ایستاده‌اند.

بسیج دانش آموزی پرچم‌دار تربیت کننده دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد گودرزی در آیین صبحگاه دانش‌آموزی در اراک اظهار کرد: به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در بین جوانان و نوجوانان دانش‌آموزان امروز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی به مردم و جهاد علمی پیشتاز هستند و این روحیه باید همواره تقویت شود چراکه یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی نسل جدید در صحنه‌های مختلف است.

وی افزود: یکی از مهمترین درس‌هایی که در گام دوم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد استفاده از تجربیات دفاع مقدس است چراکه دفاع مقدس به ما می‌آموزد محدودیت‌ها و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند حرکت شتابنده ملت ایران به سمت پیشرفت را متوقف سازد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: دفاع مقدس برای نسل جوان دانشگاه بزرگ ما می‌توانیم است و جوانان و نوجوانان در هشت سال جنگ تحمیلی محدودیت‌ها و تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و امروز دانش‌آموزان باید از این شاخصه مهم برای قوی شدن و خودکفایی همه‌جانبه کشور گام بردارند و با جهاد علمی در این مسیر مقدس نقش‌آفرینی کنند.

گودرزی گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی با اهداف مهم تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، ترویج روحیه جهادی با رویکرد تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی در راستای انزجار نسل جدید از آمریکا و تبیین جنایت‌های ۴۲ ساله استکبار جهانی علیه ملت، ایجاد نشاط انقلابی در بین دانش‌آموزان و امیدآفرینی و با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» در استان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی پرچم‌دار تربیت‌کننده دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است و دانش‌آموزان امروز با تأسی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی تمام‌قد ایستاده‌اند و با روحیه و عمل انقلابی و جهادی پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی را در سراسر عالم به اهتزاز درمی‌آورند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موازات تأمین امنیت پایدار در کشور و انجام رسالت‌های خود با قوت و شتابنده در مسیر محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم گام برمی‌دارد و روحیه حاکم در سپاه پاسداران برگرفته از سیره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است.

گودرزی خاطرنشان کرد: ولایتمداری، عمل انقلابی و روحیه جهادی مهمترین درس از شهدا است که جوانان و نوجوانان باید با تأسی از شهدا این سه مؤلفه را در زندگی خود عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول