اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

چرا ساروی در لیگ کشتی نگرفت؟/ ادامه کار آمل با کشتی‌گیران ایرانی

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل گفت: من اعتقادی به کشتی‌گیر خارجی ندارم و فکر می‌کنم ایرانی‌ها بهتر کار می‌کنند.

چرا ساروی در لیگ کشتی نگرفت؟/ ادامه کار آمل با کشتی‌گیران ایرانی

حسن حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دور رفت لیگ کشتی فرنگی و صدرنشینی فولادین ذوب آمل، عنوان کرد: با توجه به اینکه بعضی از کشتی‌گیران ما درگیر مسابقات ارتش‌های جهان و امیدها هستند، دور رفت از نفرات ذخیره استفاده کردیم. محمدهادی ساروی هم در تمرینات ما حضور داشت اما دور رفت از او استفاده نکردیم. بعضی از کشتی‌گیران مدت یک سال و نیم تا 2 سال برای حضور در المپیک در اردو بودند به همین دلیل سخت است بلافاصله در لیگ شرکت کنند.

سرمربی کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل، خاطرنشان کرد: با توجه به استراحت ساروی، شرایط تیم به گونه‌ای بود که هم وزن او را به مسابقات فرستادیم. شرایط اردویی طوری بود که ما همه مهره‌ها را نداشتیم اما اگر آنهایی را که انتخاب کرده‌ایم حضور داشته باشند به قهرمانی در لیگ امید زیادی داریم. امیدواریم با حمایت اسپانسر و شارژ مالی، کشتی‌های خوبی بگیریم. با توجه به مدال‌های جهانی مردم از کشتی فرنگی توقع زیادی دارند، ما هم امیدواریم نماینده خوبی برای آمل باشیم.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای جذب کشتی‌گیر خارجی دارید یا خیر، یادآور شد: بعضی تیم‌ها کشتی‌گیر خارجی جذب کرده‌اند اما من به آن اعتقادی ندارم چون این کشتی‌گیران با 40 درصد آمادگی در لیگ شرکت می‌کنند، برد و باخت برایشان مهم نیست و به فکر درآمد خود هستند. من ایرانی‌ها را بهتر از کشتی‌گیران خارجی می‌دانم. الان هم به خاطر در پیش بودن بازی‌های آسیایی و برای پوشیدن دوبنده ملی در هر وزن 3-4 مدعی هستند که رقابت می‌کنند.

حسین‌زاده در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به شارژ مالی کشتی‌گیران در دور رفت، اظهارداشت: با مدیرعامل صحبت کردیم و قرار است تا 2 روز آینده 25 درصد از قراردادها واریز شود، این کار باعث می‌شود تا کشتی‌گیران با روحیه و انگیزه کافی ادامه لیگ را پیگیر باشند. ما تیم همدلی داریم، قاسم رضایی افتخار جهان کنار ماست، هادی ساروی هم ورزشکار بااخلاقی است که کنار بچه‌ها تمرین کرده بنابراین امیدواریم در کنار اسپانسر به کشتی فرنگی و تیم ملی خدمت کنیم.

سرمربی آمل درباره مدت زمان کوتاه لیگ، گفت: ما توقع داشتیم مدت زمان لیگ بیشتر باشد اما انتخابی تیم ملی، قهرمانی کشور، جام تختی و ... باعث شد تا این زمان کوتاهتر باشد که همین کار را برای اسپانسرها سخت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول