اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

روشندل، رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران شد

«طاهر روشندل اربطانی» نخستین دانش آموخته رشته دکترای مدیریت رسانه در کشور با حکم رییس دانشگاه تهران، به ریاست دانشکده مدیریت این دانشگاه منصوب شد.

روشندل، رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس، «طاهر روشندل اربطانی» با حکم سرپرست دانشگاه تهران، برای سه سال به ریاست دانشکده مدیریت این دانشگاه منصوب شد.

روشندل متولد سال ۱۳۵۷ در مرند و اولین فارغ‌التحصیل دکترای مدیریت رسانه در سال ۱۳۸۶ از دانشگاه تهران است. در حکم سیدمحمد مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران، خطاب به روشندل آمده است: «انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با کلیه ذی‌نفعان دانشکده و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.»

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور، دبیر هیئت اجرایی جذب دانشگاه فرهنگیان، معاون آموزشی کمیسیون تخصصی علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و معاونت بخشهای مختلف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از جمله سوابق اجرایی روشندل اربطانی است.

تألیف کتاب‌هایی با محوریت مدیریت رسانه و سیاست‌گذاری رسانه‌ای و ترجمه کتاب‌های مرجع مهم علم مدیریت رسانه و همچنین انتشار دهها مقاله علمی و تحقیق و پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و خارجی ازجمله فعالیت‌های این استاد جوان دانشگاه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول