اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

این بار مادر پذیرای زوار پسرش نیست/ متفاوت‌ترین سالگرد شهید باغ موزه انقلاب اسلامی+تصاویر

اکنون که بعد از 38 سال هویت شهید گمنام باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شناسایی شده است، مادر شهید جمال محمدشاهی زنده نیست که بر سر مزار فرزندش عزاداری کند.

این بار مادر پذیرای زوار پسرش نیست/ متفاوت‌ترین سالگرد شهید باغ موزه انقلاب اسلامی+تصاویر

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سی‌ و هشتمین سالگرد شهادت یک شهید دفاع مقدس، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) در حال برگزاری است. شهیدی که در سال ۱۳۹۰ پیکر مطهرش به عنوان شهید گمنام در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خاک سپرده شد. اکنون در سالروز شهادتش، این بار خانواده‌اش بر سر مزارش گردهم آمده‌اند و به یاد مادرش که ۳۷ سال چشم انتظار بازگشت پیکر فرزندش بود، به عزاداری پرداختند.

عصر روز گذشته (سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه) علی‌اصغر جعفری، مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همراه جمعی از معاونان و مدیران این مجموعه ضمن حضور در منزل شهید جمال محمدشاهی و ارائه نتایج آزمایشات DNA، خبر شناسایی پیکر این شهید بزرگوار را به خانواده او دادند. 

شهید جمال محمدشاهی در دوم بهمن ماه سال ۱۳۴۰ در بابل به دنیا آمد. او به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام در روز دوازدهم آبان ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ در پنجوین عراق به شهادت رسید.

آنچه در ادامه می‌آید، تصاویر و فیلم‌هایی از سوگواری خانواده شهید و عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت است:

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول