اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس جمهور وزیر آموزش و پرورش را زودتر معرفی کند

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت : نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نداشتن وزیر آموزش و پرورش باعث سردرگمی معلمان، دانش آموزان و والدین در کل کشور شده است.

رئیس جمهور وزیر آموزش و پرورش را زودتر معرفی کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری با تاکید بر لزوم توجه به دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور گفت: نداشتن وزیر آموزش و پرورش باعث سردرگمی معلمان، دانش آموزان و والدین در کل کشور شده است. تاکنون چندین بار به رئیس جمهور تذکر داده‌ایم و انتظار می‌رود هرچه زودتر رئیس جمهور محبوب وزیر آموزش و پرورش را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

وی ادامه داد: ما در کشور شاهد چندین نوع نفوذ هستیم یک مصداق نفوذ نظیر فیلم گاندو است که همه مردم نسبت به آن واقف هستند و اکنون عوامل زیادی از این نوع نفوذ در زندان‌ها به سر می‌برند اما نفوذی دیگر این است که یک طرح اولویت‌دار کنار گذاشته می‌شود و طرحی دست دهم یا بیستم در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

نماینده کاشمر خاطرنشان کرد: مهم‌ترین طرح مجلس بحث شفافیت است که هنوز در صحن مجلس این طرح مطرح نشده است. نفوذ در هر حوزه‌ای به یک شکل خود را نشان می‌دهد یک بار در درون دولت و یک بار در درون مجلس، در چند هفته اخیر طرح‌های بی‌خود یا غیراولویت‌دار در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است اما طرح شفافیت آرای نمایندگان که از اصلی‌ترین طرح‌ها می‌باشد هنوز در دستور کار نیامده است. انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر این طرح در دستور کار قرار گیرد.

علی نیکزاد نایب رییس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: دستور کار مجلس براساس آیین‌نامه داخلی و رای نمایندگان تعیین می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول