اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سفرهای استانی رئیس‌جمهور مردمی بودن مدیران ارشد اجرایی را نشان می‌دهد

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور نشان‌دهنده مردمی بودن مدیران ارشد اجرایی است و مردم می‌توانند به صورت چهره به چهره مشکلات‌شان را با مدیران مطرح کنند.

سفرهای استانی رئیس‌جمهور مردمی بودن مدیران ارشد اجرایی را نشان می‌دهد

حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور امری مطلوب است و نشان‌دهنده مردمی بودن مدیران ارشد اجرایی کشور است.

وی افزود: سفرهای استانی و دیدار چهره به چهره با مردم و شنیدن حرف‌های آنها همواره مورد  تأکید رهبر انقلاب بوده و این سفرهای استانی نشان‌دهنده مردمی بودن مقامات ارشد نظام است.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس اظهار داشت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور این زمینه را فراهم می‌آورد تا مردم در دیدار چهره به چهره مشکلات‌شان را مطرح کنند و موجبات امیدواری مردم را فراهم می‌آورد.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: نکته‌‌ای که در سفرهای استانی وجود دارد این است که تصمیماتی که برای حل مشکلات مردم اتخاذ می‌شود باید در یک زمانبندی مشخص اجرایی شود و زمان اجرای هر کدام به مردم اطلاع داده شود.

وی افزود: درست است که با توجه به حجم بالای مشکلات نمی‌توان آنها را در یک زمان مشخص حل کرد اما می‌توان با اولویت‌بندی زمان رفع آنها را اعلام کرد و با اعلام یک تقویم زمانی مردم را نسبت به این موضوع مطلع داشت.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس در پایان گفت: تعیین زمان یک تقویم زمانی برای اجرایی کردن تصمیمات سفرهای استانی امری ضروری است چرا که اگر مردم ببینند تصمیم‌گیری‌ها انجام می‌شود و مشکلی مرتفع نمی‌شود طبیعتا مأیوس خواهند شد و این سفرهای استانی نتیجه لازم را در پی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول