اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ساکت: سازمان لیگ تدبیر خوبی برای درآمدزایی دارد/ در قرارداد ویلموتس حضور نداشتم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سازمان لیگ دو سال است تدبیر متفاوتی برای درآمدزایی داشته و خودش این کار را مدیریت می‌کند که بد نیست.

ساکت: سازمان لیگ تدبیر خوبی برای درآمدزایی دارد/ در قرارداد ویلموتس حضور نداشتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت در مورد برگزاری جلسه مدیران لیگ برتری با  با مسئولان فدراسیون فوتبال پیرامون تبلیغات محیطی اظهار داشت: یکی از جلسات ضروری بود که باید برگزار می‌شد. مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند و مطالب و نقطه نظرات باشگاه‌ها را شنیدند. مطمئنا این امر برای پیشبرد مسائل فوتبال بسیار مهم است. سازمان لیگ طبق کتاب سبزی که دارد، عمل می‌کند و اگر قرار است تغییراتی ایجاد شود باید فرایند اداری طی شود.

وی ادامه داد: دوستان ایده های جدیدی داشتند، اما این نمی‌شود که بخواهیم یک روزه همه چیز را تغییر دهیم. متاسفانه مسائل اقتصادی بحث درآمدزایی در فوتبال را با مشکل روبرو کرده است و هر 16 تیم لیگ برتری باید به صورت منسجم کار را جلو ببرند و همدیگر را حمایت کنند. من یادم است که مسئولان جی لیگ ژاپن می‌گفتند تقریبا همه تبلیغات را در اختیار خود باشگاه‌ها گذاشتند غیر از تبلیغات محیطی. چون ظرفیت های شهرها و باشگاه‌ها متفاوت است و این موضوع جدا نشده بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان کرد: موضوع حق پخش تلویزیونی و اینترنتی هم وجود دارد که متاسفانه هنوز عملیاتی نشده است. ما خودمان تلویزیون اختصاصی سپاهان را داریم و خیلی از بازی‌ها را پخش می‌کنیم و امیدواریم در حوزه اینترنتی هم یک سری قوانین حمایتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بخشی از این جلسه مربوط به مجوز حرفه ای بود. این مسئله با حضور افرادی مانند مصطفوی و آل اسحاق جلو می‌رود. دوستان می‌پرسند که شما در باشگاه سپاهان چه کار کردید. ما در باشگاه یک کمیته دائمی مجوز حرفه ای داریم. ما برای اینکه مدارک و مستندات مان آماده شود از آبان ماه گذشته این کمیته را با حضور کارشناسان راه اندازی کردیم و هر ماه هم جلسات آن برگزار می‌شود. مجوز حرفه‌ای پارامترهای خاصی دارد که از قبل اعلام می‌شود. ممکن است در هر سال یکی دو پارامتر جدید اضافه شود. خوشبختانه ما جزو اولین باشگاه‌هایی بودیم که مجوز را دریافت کردیم. مجوز حرفه ای به شکلی است که اگر امسال دریافت کردید و در ادامه غفلت کردید، برای سال بعد دچار مشکل می‌شوید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه زمانی که خودتان بگویید آیا درآمدها شفاف بود یا خیر، گفت: آن زمان مصوبه سازمان لیگ این بود که به مزایده گذاشته شود و به یک کارگزار مشخص داده شود، اما یکی دو سالی است که سازمان لیگ تدبیر متفاوتی داشته و خودش این کار را مدیریت می‌کند.این کار بد نیست و درآمدها مستقیم به حساب خود سازمان ریخته می‌شود. 

وی در پایان در مورد قرارداد مارک ویلموتس که بدهی سنگینی روی دست فدراسیون گذاشته است گفت: من آن زمان در فدراسیون فوتبال حضور نداشتم و کارمند اداری نبودم، به همین دلیل در ریز جزئیات این قرارداد و پرونده نیستم. کسانی که بودند پیگیری می‌کنند و فدراسیون هم دنبال آن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول