اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خبر خوش وزیر راه از آغاز طرح جهش تولید مسکن/ وعده مسکنی دولت در راه تحقق

وزیر راه و شهرسازی از آغاز طرح جهش تولید مسکن در استان‌های کشور خبر داد و گفت: این طرح در سمنان نیز روز پنج‌شنبه کلنگ‌زنی می‌شود.

خبر خوش وزیر راه از آغاز طرح جهش تولید مسکن/ وعده مسکنی دولت در راه تحقق

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی امشب در حاشیه بهره‌برداری از طرح توسعه محور سمنان- فیروزکوه اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم از برنامه‌های مهمی است که در سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان پیگیری می‌شود.

او با اشاره به آغاز طرح ساخت مسکن گفت: کلنگ‌زنی تعدادی از واحدهای مسکونی که در قالب طرح جهش تولید مسکن ساخته خواهد شد، در این سفر انجام می‌شود و سهم استان سمنان نیز از این برنامه مشخص شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: آزادراه حرم تا حرم که از استان سمنان می‌گذرد، دیگر یک پروژه استانی نیست و طرحی کاملاً ملی است و عقب‌ماندگی‌های جدی دارد که در سفر ریاست جمهوری، اعتباراتی برای آن پیش‌بینی می‌شود.

قاسمی همچنین با اشاره به طرح مهم تعریض محور سمنان- فیروزکوه گفت: این مسیر بسیار مهم و برای مردم تعیین‌کننده است و با توجه به ترافیک بالایی که این جاده دارد، امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم مسیر را به پایان برسانیم.

او گفت: با تکمیل ۲۷ کیلومتر باقی‌مانده از محور سمنان- فیروزکوه، مسیر چهار بانده این محور در حوزه استان سمنان تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول