اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

وزیر بهداشت: اقدامات ظالمانه در تحریم حوزه سلامت مردم را محکوم می‌کنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.

وزیر بهداشت: اقدامات ظالمانه در تحریم حوزه سلامت مردم را محکوم می‌کنیم

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است:« تاریخ پر افتخار سرزمین عزیزمان ایران برگ‌های زرین فراوانی از مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی دارد. مردم آزاده این خاک هیچ گاه در مقابل زورمداران و مستکبران سرتسلیم فرود نیاورده‌اند و پیوسته با نثار جان از استقلال و هویت تاریخی و اعتقادی خود دفاع کرده‌اند و همراه در مقام عمل به " و ما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء و الولدان" بر آمده‌اند.

در تاریخ پر فراز و نشیب معاصر روز ۱۳ آبان با استکبار ستیزی و مبارزه خونین علیه ظلم و فساد گره خورده است و پیچ‌های تاریخی شگفت‌انگیز موجب گردیده که به درستی به عنوان انقلاب دوم از این روز یاد شود.

اینجانب در کنار ملت سرافراز و ظلم ستیز ایران اسلامی در لبیک به ندای امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن ابراز انزجار و محکومیت سلسله استکبار جهانی و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، اقدامات ظالمانه در تحریم حوزه سلامت مردم و دارو را محکوم کرده و قاطعانه می‌گویم مردم ما همانند گذشته ثابت قدم در راه مبارزه با استکبار جهانی ایستاده‌اند.»

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول