اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام­ جمعه قشم: بازپس­‌گیری کشتی نفتی عیدی سپاه به مردم و سیلی به مستکبران بود

امام ­جمعه قشم گفت: بازپس­گیری کشتی نفتی توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران، عیدی بزرگ به مردم و سیلی محکم به مستکبران جهان بود.

امام­ جمعه قشم: بازپس­‌گیری کشتی نفتی عیدی سپاه به مردم و سیلی به مستکبران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم ­الله ۱۳ آبان بیان کرد: نیروهای مقتدر و تلاشگر و جان­بر­کف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد در مقابله با منافع ملت ایران از هیچ قدرتی ترس ندارد و مقابل دشمن می‌ایستد.

وی با بیان اینکه مدعیان دروغین قدرت برتر در جهان، با خفت و خواری کشتی حامل نفت ایران را تحویل دادند، اضافه کرد: بازپس گیری کشتی نفتی همه توان نظامی آمریکا در منطقه را زیر سوال برد.

حاجبی، تعامل برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با اسراییل را نشانه ضعف آن‌ها اعلام و اظهار کرد: برخی کشورها به جای تکیه به مردم منطقه، به قدرت‌های پوشالی تکیه زده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار و امنیت یک کشور باید مانند ایران بر محور مردم باشد، افزود: ملتی که نفوذ دشمن را بپذیرد و آینده خود را به این قدرت‌ها گره بزند مانند حکومت پهلوی از درون متلاشی می‌شود.

امام ­جمعه قشم اظهار کرد: دوران لبخند و زانو زدن در برابر قدرت‌های پوشالی گذشته است و هم اکنون جمهوری اسلامی با اقتدار هرگونه دست درازی به منافع این کشور را با سیلی محکم پاسخ می‌دهد.

وی ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا و اسراییل گفت: اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) توحید و حق­طلبی بود و بر همین اساس مبارزه با ظلم و استکبار سرلوحه این نظام است.

امام جمعه قشم افزود: ۱۳ آبان که نماد استکبار ستیزی است در واقع روز پیوند مبارزه با استکبار و روحیه جوانی و نوجوانی است.

وی ادامه داد: روحیه شجاعت و غیرت در نسل‌های گذشته محکم بود و این روحیه باید امروز به نسل جدید منتقل شود.

حاجبی روز ۱۳ آبان را روز مقابله با ظلم برشمرد و تاکید کرد: این روز نماد استکبار ستیزی و تظلم خواهی است و روز دعوا با سایر کشورها نیست.

وی تعامل و روابط حسنه با دنیا را سیاست نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: این نظام با هیچ کشوری که به مرزها و مردم این کشور احترام بگذارد، خصومت ندارد.

در پایان این مراسم قطعنامه اجتماع مردمی یوم الله ۱۳ آبان، قرائت شد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول