اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دیدار دبیرکل کمیسیون ملى یونسکو ـ ایران با آیت الله علم الهدی

دبیرکل کمیسیون ملى یونسکو ـ ایران با نماینده ولى فقیه در خراسان رضوى دیدار کرد.

دیدار دبیرکل کمیسیون ملى یونسکو ـ ایران با آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، حجت الله ایوبى دبیرکل کمیسیون ملى یونسکو ـ ایران با آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولى فقیه در خراسان رضوى دیدار کرد.

ایوبی با ارائه گزارشى از اقدامات کمیسیون ملى یونسکو ـ ایران گفت: در این کمیسیون تمام تلاشمان را بر استفاده حداکثرى از ظرفیت یونسکو در راستاى منافع جمهورى اسلامى ایران گذاشته‌ایم.

دبیرکل کمیسیون ملى یونسکو ـ ایران با اشاره به تاسیس مرکز بین المللى یونسکو ـ علوم پایه پزشکى و تغذیه انسانى در شهر مشهد که در دانشگاه علوم پزشکى و خدمات درمانى مشهد آغاز به‌کار کرد، افزود: تأسیس این مرکز در شهر مشهد به‌عنوان دستاوردى بزرگ براى جامعه علمى و دانشگاهى خواهد بود و مى‌تواند ایران را به کانون فعالیت‌هاى پژوهشى عرصه علوم پایه پزشکى و تغذیه انسانى مبدل مى‌کند.

وی با بیان اینکه تأسیس این مرکز ١٠ سال به طول انجامیده است، بیان کرد: سال گذشته جشنواره جهانی خط و خوشنویسى در مسیر راه ابریشم با حمایت مدیران عالى مشهد مقدس در این شهر برگزار شد و دستاورد این رویداد، تبدیل شدن مشهد مقدس و ایران به‌عنوان کانون خط و خوشنویسى جهان بود.

ایوبی ادامه داد: تأسیس این مرکز نیز مى‌تواند قدرت علمى ایران در عرصه علوم پزشکى و تغذیه را از مشهد مقدس به جهان و جهانیان اعلام کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه‌های نظام و مواضع انقلابی، اظهار کرد: سازمان‌های بین‌المللی می‌توانند و باید یک ظرفیت برای نظام باشند به شرط آنکه نمایندگان ما چنین باور و اعتقادی داشته باشند.

آیت الله علم الهدی اظهار امیدوارى کرد که دبیر کل کمیسیون ملى یونسکو ایران با همین انگیزه و باور پیگیر منافع نظام جمهورى اسلامى ایران در این سازمان باشند.

وى در خاتمه از اهتمام ویژه دکتر حجت الله ایوبى در مطرح ساختن  شهر مشهد مقدس در عرصه‌هاى جهانى قدردانى کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول