اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بررسی عملکرد بازیکن ایرانی دیناموزاگرب در لیگ اروپا/محرمی در دفاع بهتر عمل کرد +تصاویر

صادق محرمی در دیدار شب گذشته دیناموزاگرب 89 دقیقه در ترکیب حضور داشت و آمار مثبتی در خط دفاعی از خود به ثبت رساند.

بررسی عملکرد  بازیکن ایرانی دیناموزاگرب در لیگ اروپا/محرمی در دفاع بهتر عمل کرد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ اروپا تیم فوتبال دیناموزاگرب مقابل رپید وین اتریش به برتری 3 بر یک رسید. صادق محرمی در این بازی 89 دقیقه در ترکیب حضور داشت و توانست آمار مثبتی را به ثبت برساند. 

محرمی که در این فصل به یکی از بازیکنان اصلی دیناموزاگرب بدل شده، در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و نمره 7.1 را از سایت سوفا اسکور گرفت. او با این نمره هشتمین بازیکن برتر دیناموزاگرب لقب گرفت.

او 77 بار توپ را لمس کرد و از 53 پاس ، 39 پاس خود را به مقصد رساند تا دقت پاس 74 درصدی را در این بازی به نمایش بگذارد. او البته در فاز تهاجمی عملکرد خوبی نداشت و به همین خاطر نیز نمره پایین‌تری نسبت به دیگر بازیکنان دیناموزاگرب گرفت. مدافع راست تیم ملی کشورمان در این بازی بیشتر در فاز تدافعی شرکت داشت و توانست 4 تکل موفق را به ثبت برساند. او در 14 نبرد تن به تن به 11 پیروزی رسید و 4 دریبل موفق را در میدان به اجرا گذاشت.

این بازیکن 4 بار اقدام به ارسال توپ از جناحین کرد که هیچ کدام به مهاجمان دیناموزاگرب نرسید. از 9 ارسال بلند محرمی نیز تنها 4 بار توپ به مقصد رسید تا نشان دهد او در فاز تهاجمی عملکرد متوسطی داشته است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول