اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کاهش 3 تا 4 درجه‌ای دمای هوای ایلام از فردا(15 آبان)

کارشناس هواشناسی ایلام گفت: از فردا (شنبه) روند کاهش دما در استان آغاز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تا روز یکشنبه حدود ۳ تا ۴ درجه کاهش دما خواهد داشت.

کاهش 3 تا 4 درجه‌ای دمای هوای ایلام از فردا(15 آبان)

احسان احمدی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد امروز شاهد ناپایداری جو استان خواهیم بود که رگبارهای غالبا پراکنده و نقطه‌ای، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید لحظه‌ای در برخی نواحی شرق و جنوب شرق استان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: از اواسط روز فردا(شنبه) جو استان پایدار خواهد شد و تا پایان هفته آینده پدیده خاصی را در استان نخواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی ایلام در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر پیش‌بینی وضعیت دمایی استان  گفت: از فردا (شنبه) روند کاهش دما در استان آغاز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود و تا روز یکشنبه حدود ۳ تا ۴ درجه کاهش دما خواهد داشت که پیش بینی می‌شود طی هفته آینده این کاهش دما و هوای سرد تداوم پیدا کند.

وی در پایان بیان کرد: دمای هوا برای شب‌ها در مناطق سردسیر به نسبت سردتر است و در روزهای یکشنبه و دوشنبه کمینه دما برای شهر ایلام به ۶ درجه سانتی گراد هم خواهد رسید.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول