اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کلانتری: بازیکن ما بین 5 استقلالی 2 متری گلزنی کرد/ از هم استانی‌هایم توقع بیشتری دارم

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت:کادرفنی استقلال صحنه گل ما را ببیند که بازیکن فجرسپاسی از بین 5 بازیکن 2 متری استقلال گلزنی کرد.

کلانتری: بازیکن ما بین 5 استقلالی 2 متری  گلزنی کرد/ از هم استانی‌هایم توقع بیشتری دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی اصغر کلانتری پس از تساوی فجرسپاسی مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: شاکر خداوند هستیم زیرا در روزی که حق ما باخت نبود و با وجود اتفاقاتی که درون زمین افتاد، این امتیاز را با تلاش بچه‌ها در لحظه آخر و امیدی که آنها تا آخرین لحظه برای جبران گل‌ خورده داشتند، به دست آوردیم. شایسته نیست مسابقه‌ای که همه ایران و شاید دنیا آن را می‌بینند بخواهند به شکل دیگری تفسیر کنند.

وی ادامه داد: از قبل هم بدون غرور و اینکه بخواهیم بیشتربینی داشته باشیم گفتم فجرسپاسی تیمی نیست که تیمی بخواهد از آن راحت امتیاز بگیرد و به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. به جز گلی که در دقیقه 95 زدیم وارد مسائل دیگری نمی‌شوم.  استقلال تیم بزرگی است و همه دوستش دارند. دیدید در شیراز هم هواداران چگونه از این تیم استقبال کردند.

سرمربی فجرسپاسی ادامه داد: دوست داریم تیم‌های بزرگ و پرهواداری مانند استقلال و پرسپولیس به شیراز بیایند اما وقتی تیمی مثل فجر وارد لیگ برتر می‌شود و پا به پای تیم‌های بزرگ و طراز اول کار می‌کند، نشان می‌دهد تیم ما از تیم‌های بزرگ ایران کم ندارد و واقعا خوشا به حال تلاش، تعصب و زحمتی که بازیکنان فجر تا لحظه پایانی بازی کشیدند.

کلانتری خاطرنشان کرد: بازی تنش‌هایی داشت که سبب می‌شد به تیم ما فشار بیاید و اعتراضاتی به نحوه کار داشته باشیم. در سر صحنه فشار خیلی زیاد است. در دو صحنه‌ای که برای حریف پنالتی گرفتند و صحنه‌ای که اعتقاد داریم باید برای ما پنالتی گرفته می‌شد، اعتراض هایی داشتیم. در ضربات کرنر درگیری زیاد است. بازیکنان همدیگر را می‌گیرند و می‌کشند. اگر اشتباه کرده باشیم از داور و کمک‌هایش عذرخواهی می‌کنم اما به نظر من یک پنالتی هم برای ما نگرفتند و امیدوارم کارشناسان بدون جانبداری از داوری آنها را بررسی کنند.

وی ادامه داد: در صحنه‌ای هم که مهاجم ما در حال تک به تک شدن بود به جای کارت قرمز به بازیکن حریف کارت زرد دادند. اگر اعتراضی می‌کنیم چیزی جز حق خود را نمی‌خواهیم و اگر جایی اشتباه کرده باشیم می‌گویم معذرت می‌خواهم. در میانه‌های دوم کادرفنی استقلال به داور اعتراض کرد که پس از آن تمام صحنه های 50-50 به سود تیم حریف رفت.  پایاپای و جوانمردانه بازی می کردیم و بچه‌ها واقعا تمام تلاش خود را کردند.

سرمربی تیم فجرسپاسی تصریح کرد: اگر در یک بازی تیمی به ما فشار بیاورد، 6-5 موقعیت گل داشته باشد و سه گل بزند به ما فشار نمی‌آید و از این موضوع ناراحت نمی‌شویم اما در مسابقه امروز همه دیدید که استقلال فشاری نیاورد که بخواهیم دستپاچه شویم. 3-2 دقیقه پس از هر موقعیتی که استقلال روی دروازه ما داشت، فجر هم روی دروازه این تیم فرصت ایجاد کرد. موقعیت‌های وحشتناک و خطرناک روی دروازه‌ها نداشتیم.

کلانتری افزود: شاید از استقلال بیشتر از تمام تیم‌ها توقع داشتند زیرا فکر می‌کردند این تیم که سه برد دارد، راحت به اینجا می‌آید تا فجر دستش را بالا ببرد و 4-3 گل بخورد.توانستیم گل تساوی را در لحظات پایانی بزنیم و شاکر خداوند هستیم.

وی در مورد عملکرد تیم داوری مسابقه گفت: اگر در صحنه گل استقلال که به آن اعتراض داشتیم بازیکن من یار حریف را گرفت قضاوت را به کارشناسان می‌سپارم در آن صحنه معترض شدم و کارت زرد دریافت کردم اگر کارشناسان گفتند کلانتری اشتباه کرده همین جا معذرت‌خواهی می‌کنم اما در صحنه‌ای که اعتقاد داریم برای ما پنالتی نگرفتند بازیکن حریف پای مهاجم ما را زد اگر چنین صحنه‌ای روی دروازه تیم ما ایجاد می‌شد آن را پنالتی نمی‌گرفتند. در صحنه دیگر بازیکن فجر را در موقعیت یک در مقابل یک زدند اما داور به جای نشان دادن کارت قرمز به مدافع استقلال فقط کار زرد داد.اعتراضات ما به این صحنه‌ها طبیعی بود.

سرمربی فجر سپاسی در خصوص اینکه آیا نفرات مصدوم این تیم به دیدار بعدی می‌رسند پاسخ داد: امیدوارم در تعطیلات لیگ برتر شهرام گودرزی، خاقانی و همچنین فرزان دانا که پس از بازگشت از تیم امید همچنان مصدومیت دارد به ما برسند امیدواریم آسیب‌دیدگی زانو دانا رفع شود تا با اضافه شدن این نفرات تیم کامل‌تری شویم.

وی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه گفت: از مسؤولان به دلیل تلاشی که برای آماده‌سازی چمن انجام دادند تشکر می‌کنم اما وضعیت زمین اینگونه است و راه دیگری نداریم. نمی‌دانم چه زمانی قرار است وضعیت ورزشگاه پارس درست شود و پیگیر این موضوع نبودم اگر تا نیم‌فصل آماده شود و به دست ما برسد یا علی مدد و در آن بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فجر سپاسی در خصوص اظهارات فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه تیم شیرازی در این مسابقه فقط یک موقعیت گل داشت گفت:‌اگر کادر فنی استقلال لطف کرده و بگوید روی دروازه فجر سپاسی که تازه به لیگ برتر آمده چند موقعیت داشت خوب است فقط یک فرصت خطرناک در نیمه اول داشتند در نیمه دوم هم یک فرصت آفساید ایجاد کردند موقعیت دیگری از استقلال به نظر من نمی‌آید اما بار دیگر فیلم مسابقه را می‌بینم تا ببینم شرایط چگونه بود. بازی پایاپای بود و پس از هر موقعیت استقلال تیم ما هم فرصتی خلق کرد.

وی ادامه داد: اگر مجیدی چنین صحبتی کرده چگونه مهاجم ما گل زد یک بار دیگر فیلم گل فجر را ببیند تا متوجه گلزنی فجر سپاسی شود. مهاجم ما از بین 5 بازیکن دو متری گلزنی کرد. مجیدی این ایراد را برطرف کند.

کلانتری در خصوص استقبال پرشور هواداران شیرازی از تیم استقلال گفت:‌هوادار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در همه جا هستند و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد. همیشه هم اینگونه بوده اما قبل از شروع مسابقات صحبت‌هایی هم به هواداران شیرازی گفتم که در صفحه من است. گفتم پس از 8 سال با زحمات زیاد و زجرهای فراوان فجر سپاسی به لیگ برتر آمد ایرادی ندارد که 5 کیلومتر برای استقبال از تیم استقلال ترافیک درست شود این نتیجه را هم به هواداران واقعی فجر تبریک می‌‌گویم حدود 200، 300 نفر هم مقابل هتل ما بودند.

وی اضافه کرد: پس از قهرمانی فجر سپاسی هواداران در فرودگاه و پس از آن در هتل چمران خوشحالی می‌کردند. حواس‌مان باشد وقتی چیزی را به زحمت به دست آورده‌ایم راحت از دست ندهیم. از اتفاقی که افتاد ناراحت نیستم اما دو سه برابر استقبال از پرسپولیس و استقلال در شهر ما باید از فجر استقبال شود. این روز را می‌خواندم که سرخابی‌ها به شیراز بیایند و استقبال از آنها نسبت به تیم ما 5، 6 برابر بیشتر باشد.

سرمربی تیم فجر سپاسی افزود: اگر ورود تماشاگران به ورزشگاه آزاد بود می‌دید در ورزشگاه چه خبر است. شاید در آن وضعیت 10 درصد ورزشگاه در اختیار ما و 90 درصد در اختیار استقلال بود. این خوب نیست و باید طرز تفکر خود را تغییر بدهیم. طرفداران شیرازی احترام گذاشته و آنها را دوست دارم به استقلال و پرسپولیس هم احترام می‌گذارم اما از هم‌استانی‌های خود توقع بیشتری دارم.

کلانتری در مورد در اختیار گرفتن بازیکنان سرباز گفت: از شرایطی که باشگاه ایجاد کرد تا بازیکنان ما به بازی بازگردند تشکر می‌کنم. مشکلی از این لحاظ نداریم اکنون هم همه زحمت می‌کشند تا فجر سپاسی سرافراز باشد.

وی در خصوص اظهارنظر فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه اگر قرار است تماشاگر به ورزشگاه بیاید از بازی بعدی به استقلال هم اعلام کنند تا طرفدارانش را به ورزشگاه بیاورد پاسخ داد:‌ ما کاری به تماشاگر نداریم اما بیشتر آنهایی که در ورزشگاه بودند استقلالی بودند شاید چند نفر هم فجری بودند اما کسی تیم ما را تشویق نکرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول