اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ویدئو| چگونه در سودآورترین طرح‌های دانش‌بنیان کشور سهیم شویم؟

بزودی جزئیات ۲۴ طرح دانش‌بنیان و فناورانه از طریق برنامه تلویزیونی کارویا به مردم معرفی خواهد شد که مردم می‌توانند با سرمایه حداقل ۵۰۰ هزار تومان در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

ویدئو|  چگونه در سودآورترین طرح‌های دانش‌بنیان کشور سهیم شویم؟

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، تامین مالی جمعی، ابزار جدیدی برای سرمایه‌گذاری در اکوسیستم نوآوری کشور است که اخیرا صندوق نوآوری نیز به آن ورود کرده است. ابزاری که به کمک آن مردم می‌توانند در طرح‌های دانش‌بنیان مشارکت کنند در حالیکه اصل سرمایه‌شان تضمین می‌شود. 

مزیت سرمایه‌گذاری در طرح جدید صندوق، این است که سرمایه‌گذاران فقط سود می‌برند و اختلاف آنها در میزان سودی است که می‌برند. با این حال اگر به هر دلیل، طرح دانش‌بنیانی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید از سودآوری فاصله بگیرد یا حتی به ضرردهی برسد، در هر حال صندوق نوآوری و شکوفایی بازگشت اصل سرمایه را برای سرمایه‌گذاران در این طرح ضمانت کرده و سرمایه‌گذاران به هیچ وجه از مشارکت در این طرح تأمین مالی جمعی ضرر نخواهند کرد.

بر همین اساس ۲۴ طرح دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات، ماشین آلات، پزشکی، نانو، مس، فولاد و… انتخاب شده اند و که مردم می‌توانند روی آنها سرمایه‌گذاری کنند. این طرح‌های فناورانه بزودی از برنامه تلویزیونی کارویا به مردم معرفی خواهد شد‌. 

در ادامه برای آشنایی بیشتر با جزئیات سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان ویدئوی زیر را ببینید: 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول