اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

طهرانچی: از فعالیت‌های پژوهشی و نوآورانه بسیج دانشجویی حمایت می‌کنیم/ تصویب بودجه برای حمایت از تشکل‌های دانشجویی

رئیس دانشگاه آزاد گفت: امسال در قانون بودجه سالانه دانشگاه آزاد اسلامی دو بند بودجه‌ای مربوط به فعالیت تشکل‌های دانشجویی تصویب شد تا از این طریق بتوانیم فعالیت بسیج و تشکل‌های دانشجویی را تسهیل کنیم.

طهرانچی: از فعالیت‌های پژوهشی و نوآورانه بسیج دانشجویی حمایت می‌کنیم/ تصویب بودجه برای حمایت از تشکل‌های دانشجویی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای منتخب این دانشگاه پس از استماع نظرات، دغدغه ها و پیشنهادات دانشجویان بسیجی گفت: دانشجویان پیش‌برنده و کِشنده حوزه فرهنگ هستند و ما همواره از نظرات دانشجویان بخصوص در حوزه فرهنگی و دانشجویی استفاده می‌کنیم.

 

 

وی افزود: مقام معظم رهبری از دانشگاه آزاد اسلامی سه مسئله ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی را مطالبه کردند که معتقدیم گسترش فضای انقلابی با حضور و مشارکت بسیج دانشجویی و جوانان انقلابی میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایستادن پای بسیج برای ما افتخار است، ادامه داد: قرار نیست بسیج دانشجویی زینت‌المجالس دانشگاه آزاد اسلامی باشد، بلکه باید تبدیل به بستر جهادگران علمی شود.

 

 

طهرانچی تاکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری برای علم از واژه جهاد استفاده می‌کنند، خط مقدم جهاد نیز در اختیار بسیج است و ما از این ظرفیت عظیم حمایت می‌کنیم تا بتوانیم در جهاد علمی به‌درستی نقش‌آفرینی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های بسیج و تشکل‌های دانشجویی، اظهار کرد: امسال در قانون بودجه سالانه دانشگاه آزاد اسلامی دو بند بودجه‌ای مربوط به فعالیت تشکل‌های دانشجویی تصویب شد تا از این طریق بتوانیم فعالیت بسیج و تشکل‌های دانشجویی را تسهیل کنیم.

 

 

وی گفت: صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز از فعالیت‌های پژوهشی و نوآورانه بسیج دانشجویی حمایت خواهد کرد تا از این طریق نیز بتوان اتفاقات بزرگی رقم زد.

طهرانچی ادامه داد: دانشجویان چرخ‌های حرکت دانشگاه هستند و اگر دانشجو نباشد، مجموعه به حرکت درنمی‌آید، بنابراین حمایت و پشتیبانی از دانشجویان لازم و ضروری است.

 

 

گفتنی است، در ابتدای این جلسه، مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای کرج، زنجان، بجنورد، پرند، تبریز، شیراز، قشم تهران مرکز ،علوم پزشکی تهران و آزادشهر به نمایندگی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی سؤالات، دغدغه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

در پایان این نشست، مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به پاس عمل به فرامین رهبری در تدوین برنامه پنج ساله برای دانشگاه آزاد اسلامی و تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی، با اهدای هدیه‌ای از طهرانچی قدردانی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول