اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جزئیات برنامه‌های جدید شبکه سه/ «عصر جدید» با رویکرد ایرانی و ملی روی آنتن می رود

قائم مقام شبکه سه گفت: به بخش‌های مختلف شبکه سه اعلام کرده‌ایم که با رویکرد جدید سازمان، خود را بازیابی کنند و دو مقوله «عدالت گستری» و «هویت محوری» را به عنوان پایه و اصل اساسی تولیدات شبکه سه در نظر داشته باشند.

جزئیات برنامه‌های جدید شبکه سه/ «عصر جدید» با رویکرد ایرانی و ملی روی آنتن می رود

«مهدی بلوکات» قائم مقام شبکه سه در حاشیه بازدید از برنامه صبح‌گاهی شبکه سه سیما پیرامون برنامه‌های پیش روی شبکه سه سیما در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مقدمات فصل سوم برنامه «عصر جدید» فراهم آمده و بنا داریم که در فصل جدید، بیش از دو فصل قبل به استعدادهای ایرانی و محلی توجه شود و مسائل ملی، ستون اصلی و محور مهم این فصل باشد. مجموعا این سری برنامه «عصر جدید» ملی‌تر و ایرانی‌تر از سری‌های گذشته است.

وی افزود: ان شاءالله سری آینده برنامه «عصر جدید» در ماه‌های پایانی امسال روی آنتن شبکه سه خواهد رفت که زمان دقیق پخش این مجموعه متعاقبا اعلام خواهد شد.

بلوکات در ادامه درباره برنامه «زوجی‌‌نو» گفت: برنامه زوجی‌نو، به دلیل موضوع ازدواج و فضای بانشاطی که دارد، با فضای شبکه‌ سه تناسب داشته و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. فصل دوم این برنامه، به یاری خداوند در هفته های آتی به روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: در سری جدید «زوجی‌نو» نیز مانند سری قبل، تمرکز برنامه بر فرهنگ‌سازی برای ازدواج ساده و به هنگام و همچنین ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

قائم مقام شبکه سه با تبریک به جامعه ورزشی کشور به دلیل موفقیت‌های اخیر کشتی‌گیران ایرانی گفت: در سال‌های گذشته مدیران شبکه سه سیما به کشتی به عنوان یک ورزش اصیل ایرانی توجه ویژه‌ای داشته‌اند و تلاش شد که در این حوزه، برنامه‌های مفصل و کاملی برای بینندگان عزیز در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به سریال های جدید شبکه سه ادامه داد: مردم عزیز و مخاطبان شبکه سه علاقه‌مند به روی آنتن رفتن سریال طنز در این شبکه بودند. با پیگیری ‌های صورت گرفته در کنار باکس اصلی سریال شبکه، یک سریال طنز با عنوان «پلاک‌۱۳» روانه آنتن شده است که در کنار سریال سرجوخه پخش می‌شود.

بلوکات پیرامون سریال بعدی باکس اصلی شبکه سه گفت: سریال بعدی شبکه سه، قصه خانوادگی پرکششی دارد که تهیه کننده و نویسنده سریال کیمیا، این مجموعه را پیش برده‌اند و به حال و هوای مجموعه کیمیا نزدیک است. سریال بعدی شبکه سه در فضای نوستالوژیک دهه شصت و بر مبنای مضامین ارزشمند خانوادگی نوشته شده است.

قائم مقام شبکه سه افزود: برنامه طبیب هم که در حوزه طب‌ نوین و طب‌ سنتی از برنامه‌های پزشکی موفق محسوب می‌شود، حالا کامل‌تر شده است و با توجه به اهمیت خانواده و آسیب های مرتبط با آن، بخش طبیب خانواده نیز به آن اضافه شده و در پایان هر هفته، «طبیب خانواده» که ناظر به مسائل و دغدغه‌های خانواده‌ها است، روی آنتن شبکه سه می رود.

مهدی بلوکات ضمن تشکر از تمام همکارانی که در شبکه سه درحال تلاش و فعالیت هستند، درباره رویکرد جدید شبکه سه سیما گفت: به بخش‌های مختلف شبکه سه اعلام کرده‌ایم که با رویکرد جدید سازمان، خود را بازیابی کنند و دو مقوله «عدالت گستری» و «هویت محوری» را به عنوان پایه و اصل اساسی تولیدات شبکه سه در نظر داشته باشند.

وی در پایان، پیرامون میان‌ برنامه‌های احکام شبکه سه عنوان کرد: راجع به بخش احکام، حدودا ۸۰ مسئله شرعی مهم را شناسایی کردیم و به امید خدا مقارن با پخش هر قسمت از سریال‌های شبانه، یکی از میان برنامه های احکام پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول