اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دانایی: گلِ والی را پیش از دربی تمرین کرده بودم/ تعطیلی لیگ برای همه یکسان است

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: وقتی لیگ تعطیل می شود برای همه است، فرقی نمی‌کند ما یا استقلال و پرسپولیس باشیم.

دانایی: گلِ والی را پیش از دربی تمرین کرده بودم/ تعطیلی لیگ برای همه یکسان است

سجاد دانایی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه اولین گل فصل خودش را به ثمر رساند و سه امتیاز دربی را به حساب ذوب‌آهن واریز کرد، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم. این گل لطف خدا و حضرت زهرا بود. توانستم مجموعه ذوب‌آهن و هواداران این تیم بزرگ را خوشحال کنم. امیدوارم این روند برای من ادامه داشته باشد.

وی در مورد تقابل با شاگردان محرم نویدکیا و اینکه آیا به پیروزی در این مسابقه فکر می‌کردند، گفت: بازی خیلی سختی بود. سپاهان، قلدر و الان پر مهره‌ترین تیم لیگ کشور است. بله، برای برد به زمین رفته بودیم. همه هم قسم شده‌ایم نتایج خوبی بگیریم و تلاش می‌کنیم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسیم. سپاهان در نیمه اول بهتر بود. ما به علت استرسی که داشتیم در ابتدا خوب نبودیم اما در نهایت توانستیم برنده بازی باشیم و از این بابت خوشحالم.

مدافع ذوب‌آهن در خصوص اینکه با گل زیبایی که به ثمر رساند پس از سه کلین شیت، اولین باخت سپاهان را رقم زد و آیا روی این نوع حرکات تمرین کرده بود، اظهار داشت: من مطئنم بودم در این بازی گل می‌زنم. یک فوتبالیست قبل از هر بازی برای خودش تمرینات ذهنی دارد. من هم روی این مساله خیلی کار کرده بودم و خداراشکر توانستم گلزنی کنم. شبیه این گل و به صورت والی را در تمرینات زیاد می‌زنم. خوشحالم که این موقعیت برایم به وجود آمد و توانستم همانطور که در تمرینات کار کرده بودم، در این بازی برای تیمم گلزنی کنم.

وی تصریح کرد: این برد برای ما خیلی مهم بود. توانستیم با درایت مهدی تارتار و کادرفنی و همچنین زحمت بچه‌ها این بازی را ببریم. شک نکنید امسال با این تیم خوبی که داریم جزو 6-5 تیم اول خواهیم بود. اگر خدا بخواهد سهمیه را هم می‌گیریم و امیدوارم این شرایط را بتوانیم تا پایان فصل حفظ کنیم.

دانایی در مورد تعطیلی حدودا یک ماهه لیگ عنوان کرد: ما یک بازی عقب افتاده با پیکان داریم که جمعه این هفته برگزار می‌شود. جدا از این مساله، وقتی لیگ تعطیل می شود برای همه است. فرقی نمی‌کند ما باشیم یا استقلال و پرسپولیس، همه در یک شرایط قرار می‌گیرند. البته این اتفاق برای لیگ خوب نیست، با اینحال باید با قدرت به کار خودمان ادامه بدهیم. تمریناتمان را با صلابت و نشاط پیگیری کنیم تا هواداران و مردم خوب اصفهان خوشحال شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول