اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از ۳/۵ تن روغن قاچاق و ۵۰ کیلو تریاک در مبادی ورودی خراسان رضوی

مرزبان خراسان رضوی در دو عملیات جداگانه موفق به کشف بیش از ۳ و نیم تن روغن قاچاق و ۵۰ کیلوگرم تریاک در مبادی ورودی به این استان شدند.

کشف بیش از ۳/۵ تن روغن قاچاق و ۵۰ کیلو تریاک در مبادی ورودی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، در دو عملیات جداگانه نیروهای مرزبانی خراسان رضوی موفق به کشف سه و نیم تن روغن قاچاق در بازرسی از خودروهای ترانزیتی در هنگ تایباد و ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از یک دستگاه خودرو شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به کشف کالای قاچاق در ایست و بازرسی مرزبانان هنگ مرزی تایباد گفت: مرزبانان در بازرسی خودروهای ترانزیتی و مسافری موفق شدند ۳ هزار و ۵۵۵ کیلوگرم روغن خوراکی، ۱۴۵ کیلوگرم مرغ، ۱۲۸ کیلوگرم آرد، و اقلام دیگری شامل تخم‌مرغ، رب، برنج و چای به ارزش ۸۳۴ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال را کشف کنند.

سردار مجید شجاع با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان افزود: در این عملیات تعدادی قاچاقچی کالا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تأکید کرد: مرزبانان در هر شرایطی با هرگونه قاچاق در مرزهای استان اعم از کالا و سوخت برخورد قاطعانه‌ای داشته و اجازه نخواهند داد تا سرمایه‌های ملی از کشور خارج شوند.

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان خراسان رضوی

جانشین مرزبانی خراسان رضوی از کشف مقادیری مواد مخدر توسط مرزبانان این استان خبر داد و گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر مرزبانان این فرماندهی با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

سرهنگ محمود پارسافر با اشاره به شناسایی یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر که از استان‌های جنوبی کشور به سمت مشهد در حال حرکت بود، افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی با همکاری عوامل انتظامی ضمن توقیف خودرو، ۵۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود کشف شد.

وی ادامه داد: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به رشادت‌های مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر ابراز کرد: مرزبانان ما با زحمات شبانه‌روزی در حال دفاع از سر حدات ایران اسلامی هستند و با هوشیاری هرگز اجازه عرض‌اندام به قاچاقچیان و اشرار نخواهد داد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول