اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری سومین رویداد سراسری دیجیتالی بسیج در ایلام/ نفرات برتر مشخص شدند

مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوایی دیجیتالی بسیج در قالب ده گروه تخصصی به مدت دو شبانه روز در استان ایلام برگزار شد.

برگزاری سومین رویداد سراسری دیجیتالی بسیج در ایلام/ نفرات برتر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در بازه زمانی دوم لغایت چهارم آذرماه ۱۴۰۰، رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج که می‌توان آن را بزرگترین رویداد مجازی دنیا قلمداد کرد همزمان با رقابت ۱۰۰ تیم در ۳۲ نقطه از کشور به مدت ۴۸ ساعت در بخش‌های مختلف برگزار شد.

اگرچه خود انقلاب اسلامی و پدیده‌هایی که انقلاب یکی پس از دیگری در طول زمان و در عرصه‌های گوناگون به‌وجود آورد، همه پدیده‌های شگفت‌آور هستند؛ اما پدیده‌ی بسیج و تشکیل این نیروی عظیمِ معجزگون، استثنایی و کم‌نظیر است.

بسیج، حقیقتی شبیه افسانه‌هاست از این رو شان نزول بسیج استفاده و بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مردم برای رفع نیازهای خودشان در جامعه است چراکه بسیج بزرگترین تشکل مردم نهاد در دنیا است.

جوانان و نوجوانان که به عرصه تولید محتواهای دیجیتال شرکت دارند، باید هم‌گرا و هم نوا در یک جبهه واحد در مقابل استکبار جهانی باشد؛ امروز جنگ، جنگ اراده‌ها در فضای مجازی است که می‌توانیم اراده خود را بر اراده دشمن در سطح منطقه تحمیل کنیم. 

پویانمایی با موضوع حاج قاسم سلیمانی

احسان هادی زاده سرپرست تیم بازی سازی در گفت‌وگو با فارس گفت: در رویداد قبلی که در سطح کشوری بود جوان‌ترین تیم انتخاب شدیم.

میلاد شیروانی نوجوان ایلامی به فارس گفت: در بخش پویانمایی و انیمیشن دو بعدی در این جشنواره در حوزه پویانمایی و با موضوع حاج قاسم و محور مقاومت شرکت کردیم.

هدف شناسایی نخبگان فضای مجازی بسیج

 سبزی مسوول برگزاری رویدادهای تخصصی تولید محتوای دیجیتال به فارس گفت: هدف از برگزاری این رویداد در سطح کشور و استان شناسایی نخبگان فعال فضای مجازی بسیج و در نهایت ایجاد اشتغال و کارآفرینی و کسب و کار فضای حوزه مجازی است.

فضای مجازی در کمترین زمان پیام را منتقل می‌کند

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) نیز به فارس گفت: نقش فضای مجازی به تأثیر گستره جغرافیایی و شرایط زمانی که در کمترین زمان ممکن انتقال پیام می‌دهد بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: شناسایی استعدادهای نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه های فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتال و استفاده از این ظرفیت در کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید والامقام استان ایران از اهداف ویژه این رویداد است.

 مرحله کشوری سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج ۲۵ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوایی دیجیتالی بسیج در قالب ده گروه تخصصی به مدت دو شبانه روز در استان ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول