تماس تلفنی آیت الله رئیسی و سردار قاآنی با امیرعبداللهیان
رئیس جمهور، دبیر شورایعالی امنیت ملی، سردار قاآنی و تنی چند از مسئولان کشوری و لشکری در تماسهای تلفنی جویای حال وزیر امور خارجه کشورمان شدند.
به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی ابتلای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به کرونا و قرار داشتن در وضعیت قرنطینه، امروز آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران، علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی ، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تنی چند از مسئولان کشوری و لشکری دیگر در تماسهای تلفنی از وضعیت سلامت وزیر امور خارجه کشورمان اطلاع حاصل کردند. به گزارش فارس، تعدادی از وزرا و مقامات خارجی نیز در تماس تلفنی و یا با ارسال پیام جویای حال وزیر امور خارجه شده و برای وی آرزوی بهبودی کردند. وزرای خارجه چین، روسیه، جمهوری آذربایجان، عراق و سوریه در این خصوص تماس تلفنی برقرار کردند و جویای حال وزیر امور خارجه کشورمان شدند و وزرای خارجه اردن و کویت هم در پیامی برای وی آرزوی بهبودی هر چه سریعتر کردند. انتهای پیام/
20:22 - 15 آبان 1400