اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پاسخ منفی ژیمناستیک به وزارت برای برگزاری مجمع/هیچ انتخاباتی باطل نشد

مسئول امور مجامع وزارت ورزش گفت: به فدراسیون ژیمناستیک گفتیم مجمع را تشکیل دهد اما این کار را انجام نداد.

پاسخ منفی ژیمناستیک به وزارت برای برگزاری مجمع/هیچ انتخاباتی باطل نشد

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی مستجاب‌الدعوه درباره برگزاری مجمع فوق‌العاده تیراندازی و انتخابات این فدراسیون، عنوان کرد: ما اسامی نامزدها و همین طور اعضایی را که آن‌ها برای هیات رئیسه معرفی کرده‌اند برای استعلام فرستاده‌ایم. فدراسیون تیراندازی از همین امروز باید کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران را تشکیل دهد. این موضوع برای همه فدراسیون‌ها صدق می‌کند.

مسئول امور مجامع وزارت ورزش درباره اینکه چرا در فدراسیون ژیمناستیک مجمع فوق‌العاده برگزار نشده، گفت: به رئیس فدراسیون نامه معتبر زدیم که مجمع فوق‌العاده تشکیل داده و سرپرست معرفی شود اما او این کار را نکرد. مجمع ژیمناستیک باید در خصوص سرپرست تصمیم بگیرد، همه اختیارات به مجمع داده شده است. مثلا امروز مهدی مبینی در مجمع رای لازم را کسب کرد تا سرپرست شود. 

وی درباره اینکه تکلیف فدراسیون‌هایی که انتخابات آنها باطل شده، گفت: آنها فقط خبری بودند که رسانه‌‌ها اعلام کردند و هیچ ابطالی نیست. همان طور که دیدید هیچ تغییراتی انجام نشد.

در پاسخ به این سوال که تا مدت کوتاهی که به انتخابات کمیته باقی مانده فکر می‌کنید مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها برگزار شود، اظهارداشت: این همه مجمع فوق‌العاده گذاشتیم که تکلیف انتخابات فدراسیون‌ها مشخص شود. الان باید به لحاظ نیروی انسانی کار بیشتری انجام دهیم که این کار را پیش می‌بریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول