اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال/ عصبانیت آجورلو و اشک‌های فرزند پورحیدری در روز غیبت ستاره‌های سابق + تصاویر

مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال در غیاب ستاره‌های اسبق این تیم مثل قلعه‌نویی، رحمتی، نکونام و... برگزار شد.

برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال/ عصبانیت آجورلو و اشک‌های فرزند پورحیدری در روز غیبت ستاره‌های سابق + تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر باشگاه استقلال از پیشکسوتان این تیم امروز از ساعت 11 در هتل المپیک در شرایطی برگزار شد که بسیاری از ستاره‌های اسبق این تیم در این مراسم حضور پیدا نکردند، البته دلیل عدم حضور این نفرات مشخص نیست. ظاهرا این مراسم توسط کمیته پیشکسوتان باشگاه و علی نامداری برگزار شده چون نفراتی مثل امیر قلعه‌نویی، مهدی رحمتی، جواد نکونام، جواد زرینچه، علی جباری، سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده،مجتبی جباری و... در این مراسم حضور نداشتند.

 

* صادق ورمزیار، مهدی امیرآبادی، پرویز مظلومی، هاشم بیگ‌زاده، یدالله اکبری، بهتاش فریبا، علی شوری، بهمن طهماسبی، محمدرضا مهدوی، محمد نوری، جواد قراب، خسرو حیدری، رضا حسن‌زاده، شاهین بیانی، فرد ملکیان، رضا عنایتی، امین حاج‌محمدی، هادی طباطبایی، مهدی فنونی‌زاده، محمد نوازی، محمدرضا مهرانپور، آرش برهانی، قاسم سیانکی، ستار همدانی، خانواده رضا احدی، خانواده پورحیدری، خانواده عزت جانملکی و... در این مراسم حضور داشتند.

* هنگامی که پرویز مظلومی وارد مراسم شد، به دنبال عکس زنده‌یاد عکس پورحیدری می‌گشت و خطاب به خبرنگاران گفت: پس عکس منصورخان کو؟

 

* برخی پیشکسوتان استقلال هنگامی که یکدیگر را می‌دیدند، از این جمله تکراری که چقدر عوض شدی در قبال هم استفاده می‌کردند.

* بهتاش فریبا در ابتدای مراسم به سخنرانی پرداخت و از باشگاه استقلال درخواست کرد تا برای تشکیل اتحادیه پیشکسوتان اقدام شود.

* علی موسوی مهاجم اسبق استقلال هنگامی که وارد سالن شد با دیدن عکس اسطوره‌های این باشگاه خطاب به خبرنگاران گفت: امیدوارم تیم با همین فرمان جلو برود.

 

* مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه این مراسم با عصبانیت از اتفاقی که برای تبلیغات محیطی فوتبال ایران رخ داده، گفت: نمی‌دانم چرا تبلیغات محیطی را به من نمی‌دهند، اما در استقلال سختی‌های زیادی داریم. من که دوست شهید تهرانی‌مقدم هستم، نتوانستم از وزارت دفاع یک زمین تمرین بگیرم و آقایان به خاطر عکس 4 خانم که همه مثل دختران من هستند به من زمین ندادند.

* برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال در حاشیه مراسم سراغ بازیکنان و کادر فنی این تیم را گرفتند و معتقد بودند آنها باید در این مراسم شرکت می‌کردند. محمد نوازی هم مقابل دوربین‌ها اعتراض خود را به این مسأله نشان داد.

* در حاشیه این مراسم از خانواده‌های پیشکسوتان استقلال مثل زنده یاد احدی و پورحیدری، تقدیر به عمل آمد.

* علی نامداری که پیش از این مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال بود، مسئولیت اجرایی این مراسم را برعهده داشت. در مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه استقلال بازیگرانی چون پویا امینی و خواننده‌ای چون مجتبی کبیری حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول