اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان فارس

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس از برگزاری هفتمین دوره جشنواره در این استان خبر داد.

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم شیشه گر دبیر این رویداد رسانه ای با بیان اینکه برای هفتمین سال متوالی این جشنواره در سطح کشور و چهارمین سال در استان فارس برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن گرافیک»، «فیلم خبری» و «عکس» برگزار خواهد شد.

دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس با اشاره به اهداف این جشنواره، اطهار داشت: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی و جریان سازی رسانه ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

شیشه گر با اشاره به اینکه استان فارس فعالیت های بسیار خوب رسانه ای در تمام حوزه ها دارد، گفت: امیدواریم اصحاب رسانه در این جشنواره نیز بسیار پررنگ عمل کنند.

وی ادامه داد: هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

این فعال رسانه ای، محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را جهش تولید، امیدآفرینی، ظرفیت های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن شناسی، آسیب‌های احتماعی، بیانیه گام دوم، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه ای، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی، ذکر کرد.

دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس خاطرنشان کرد: از آنجایی که توسعه ورزش به نشاط و شادابی در جامعه و امیدآفرینی کمک می‌کند امسال بخش ورزش نیز به جشنواره هفتم رسانه‌ای ابوذر فارس اضافه شده که در ۶ دوره قبلی مورد گلایه خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی استان بود.

وی ۳۰ دی ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر عنوان کرد و گفت: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که از یکم بهمن ۱۳۹۹ تا ۳۰ دی ماه جاری در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

به گفته شیشه گر، برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت و اختتامیه مرحله استانی این جشنواره، در مراسمی برگزار و از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

این فعال رسانه ای در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس شیراز، خیابان پاسداران، دفتر بسیج رسانه فارس و یا به صورت فایل پی‌دی‌اف در شبکه های اجتماعی به شماره 09211728125⁩ یا به آدرس خیابان فردوسی، کوچه پروانه، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شلمچه، سازمان بسیج رسانه فارس ارسال کنند.

انتهای پیام/د/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول