اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تأمین سوخت جایگزین نیروگاه قبل از شروع فصل سرما

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان از تأمین سوخت جایگزین نیروگاه قبل از شروع فصل سرما خبر داد و گفت: در فصل سرما مشکل سوختی نخواهیم داشت.

تأمین سوخت جایگزین نیروگاه قبل از شروع فصل سرما

حمید حبیبی، مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تأمین و تحویل سوخت جایگزین مورد نیاز نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه قبل از شروع فصل سرما خبر داد و اظهار کرد: اقدامات لازم در این باره انجام شده است.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: با توجه به شروع فصل سرما و ضرورت انجام تمهیدات لازم و پیشگیری از بروز مشکلات مرتبط، در جلسه تعاملی با مسؤولان نیروگاه، مسائل، برنامه‌ها و چالش‌های فعالیت نیروگاه و تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی مورد کنترل و تبادل نظر قرار گرفته و تأکید شد تأمین پایدار سوخت نیروگاه جزء برنامه‌های اصلی این شرکت است.
وی افزود: در ادامه این نشست، مسئولان نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه ضمن تقدیر از ارتباط و تعامل سازنده دو طرفه، نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود را در راستای بهبود سوخت‌رسانی به نیروگاه و تولید مستمر برق مطرح کردند و از هموطنان عزیز تقاضا کردند که در مصرف برق و گاز اصل صرفه‌جویی را مراعات کنند.

حبیبی از اتمام فعال‌سازی سامانه هوشمند سوخت جایگاه‌های استان و امکان دریافت بنزین و نفتگاز یارانه‌ای با کارت سوخت خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی همه دست اندرکاران توزیع سوخت در جایگاه‌ها اعم از کارکنان، صاحبان مجاری عرضه، شرکت پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت و تعمیر کاران مجاز تلمبه، همه جایگاه‌های استان به مدار عرضه سوخت با استفاده از کارت سوخت بازگشته است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول