اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

147 سایت تلفن همراه جاده‌ای و روستایی در کردستان ارتقا یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت:از ابتدای سال 99 تاکنون ۱۴۷ سایت تکنولوژی تلفن همراه جاده‌ای و روستایی در استان ارتقا پیدا کرده است.

147 سایت تلفن همراه جاده‌ای و روستایی در کردستان ارتقا یافت

 آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در سنندج، با اعلام اینکه رویکرد اصلی مخابرات منطقه توسعه اینترنت به منظور پاسخگویی به مطالبات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است، اظهار داشت: بر اساس نیاز روز افزون مشتریان و مردم، بر روی توسعه سایت‌های موبایل در نقاط جاده‌ایی و روستایی تمرکز بیشتری شده است که این امر رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته است.

وی بابیان اینکه سایت‌های جاده‌ای،روستاهای اطراف و همجوار خود را تحت پوشش قرار می‌دهند افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از روستاهای نزدیک به این جاده ‌ها از تکنولوژی و خدمات تلفن همراه بهره‌مند هستند.

حکمت اعلام کرد: از سال 99 تا کنون تکنولوژی 147 سایت جاده.ای در استان ارتقا یافته است و به تکنولوژی .های 3G و 4G تجهیز شده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های دیتا در حوزه باند پهن تلفن همراه در استان انجام می.شود، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر510 سایت تکنولوژی 3G و4G تلفن همراه در استان نصب و راه اندازی شده است که شرایط استفاده مشتریان از اینترنت پرسرعت را فراهم آورده است.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ۱43 درصد است، یادآور شد: هم اکنون بیش از دو میلیون و 393 هزار و 310 مشترک تلفن همراه در استان وجود دارد.

حکمت به تشریح اقدامات مخابرات منطقه در راستای ارائه خدمات شبکه ارتباطات سیار در روستاهای استان پرداخت و اضافه کرد: 938 روستای استان تحت پوشش خدمات تلفن همراه هستند.

وی با اشاره به استراتژی.های مخابرات منطقه در راستای ارتقا و ایجاد سایت‌های جدید گفت: برنامه توسعه و ارتقا سایت‌های تلفن همراه همچنان در اولویت کاری منطقه قرار دارد.

وی ضمن اعلام اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های تلفن همراه در نقاط روستایی، خارج از تعهدات و وظایف محوله مخابرات منطقه است، تصریح کرد: این مجموعه بر اساس مسولیت‌های اجتماعی در این حوزه اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده است.

انتهای پیام/2330/70 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول